مشارکت فرزندان شاهد متضمن رسالت زینبی آنان در حفاظت از انقلاب اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای گیلان مشارکت موثر فرزندان شاهد را متضمن رسالت زینبی خانواده‌های شهدا در جریان حفظ وحراست از انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محسن نصرپور، مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان شب گذشته(۲۵ اسفند)در دیدار با هییت مدیره تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر گیلان با تاکید بر ضرورت برگزاری یادواره‌ها گفت: مشارکت موثر فرزندان شاهد در امور جامعه متضمن رسالت زینبی خانواده‌های شهدا در جریان حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است.

وی با قدردانی از فرزندان شاهد، حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی را از وظایف و فعالیت‌های انقلابی فرزندان شاهد دانست و اظهار کرد: شما وارثان شهدا هستید و باید آرمان‌ها شهدا را در جامعه زنده نگه دارید.

نصرپور با اشاره به تولیدات این مرکز در حوزه دفاع مقدس تصریح کرد:‌ همکاری و همیاری ایثارگران و خانواده شهدا در راستای تولید برنامه‌های حوزه دفاع مقدس واجب و ضروری است و باید در این زمینه بیشتر فعالیت کنید.

مرتضی گلستانی، رییس هیئت مدیره این تشکل نیز در ابتدا گزارشی کوتاه از روند تشکیل و فعالیت‌های این تشکل ارائه و خواستار حمایت و پشتیبانی صدا و سیمای مرکز گیلان برای بسط وگ سترش فعالیت‌های معنوی و فرهنگی مد نظر این تشکل شد.
 
پایان پیام/
 
 
 
کد خبر 447047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهد IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
    1 1
    مهندس نصرپور از مدیرانی است که به حق به شهدا وخانواده این عزیزان احترام میذارن ودر راستای ترویج فرهنگ شهادت در استان پیش قدم بودن همیشه