انتشار جدیدترین شماره قرآن و علم

خبرگزاری شبستان: پانزدهمین شماره مجله قرآن و علم از سوی جامعه المصطفی (ص) منتشر شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی اصفهانی، سردبیر دوفصلنامه «قرآن و علم» با اعلام خبر انتشار شماره جدید این فصلنامه گفت: با توجه به تقارن انتشار این مجله با برگزاری همایش «پیشرفت از منظر قرآن و حدیث»، مقالات این دوفصلنامه در شماره اخیر خود در رابطه با همین موضوع است.

 

وی ادامه داد: اهداف پیشرفت از نگاه قرآن کریم، نوشته محمد فاکر میبدی، عوامل پیشرفت از منظر قرآن کریم نوشته مهدی رستم ‌نژاد از جمله مقالات این مجله به شمار می‌روند.

 

حجت الاسلام رضایی اصفهانی تصریح کرد: موانع پیشرفت از منظر قرآن نوشته سیدعیسی مسترحمی، علم پیشرفته از منظر قرآن و سنت نوشته محمدعلی رضایی اصفهانی و انسان پیشرفته از منظر قرآن و حدیث به قلم حسین علوی مهر از دیگر مقالات این مجله هستند.

 

به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعة المصطفی (ص) العالمیه، وی عنوان کرد: شاخصه‌های جامعه پیشرفته در قرآن تالیف محمدرضا آقایی، حقوق شهروندی پیشرفته از منظر قرآن نوشته احمد مرادخانی و ویژگی‌های خانواده مطلوب در سبک زندگی پیشرفته قرآنی تدوین مشترک سیدرضا مودب و اکبر محمودی از دیگر مقالاتی است که در این شماره به چشم می خورند.

 

این محقق قرآنی با بیان اینکه موضوع پیشرفت مسئله‌ای جدید است که دوره جوانی خود را سپری می‌کند یادآور شد: نیازمند تحقیقات بیشتری از دید آیات و روایات در این زمینه هستیم.

پایان پیام/

کد خبر 447006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha