تجلیل از عاملین و زکات دهندگان برتر شهرستان پارس آباد

خبرگزاری شبستان: ۱۴ نفر از عاملین و زکات دهندگان برتر شهرستان پارس آباد با حضور امام جمعه و جمعي از مسئولین دستگاه‌هاي اجرايي این شهرستان مورد تجليل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از روابط عمومي كميته‌ امداد استان اردبيل، ارشد سعادتي مدير كميته امداد شهرستان پارس آباد، در حاشيه برگزاري اين مراسم طي سخناني، اظهار كرد: مردم مؤمن اين شهرستان در سال جاري افزون بر 18 میلیارد و 459 میلیون ریال زکات پرداخت كرده‌اند.

وي، با اشاره به اينكه زكات جمع آوري شده در اولويت اول براي رفع مشكلات فقرا و محرومين هزينه مي‌شود، افزود: مردم و روستاييان خيرانديش اين شهرستان بيشترين زكات پرداختي خود را در جهت رفع مشكلات محرومين و در قالب سهم الفقرا پرداخت كرده‌اند كه در اسرع وقت در اختيار آنان قرار گرفته است.

سعادتي، با اعلام اينكه از محل زكات جمع آوري شده براي آباداني و توسعه روستاهاي مؤدي زكات، 22 پروژه‌ عام المنفعه به بهره‌ برداري رسيده است، گفت: حصارکشی، لوله کشی آب شرب، احداث مسجد و شبستان، توسعه و تعمیر مساجد، تکمیل غسالخانه و احداث سرویس بهداشتی و حمام از جمله طرح‌هايي است كه به انجام رسيده است.

مدير كميته‌ امداد شهرستان پارس آباد، به آثار و برکات سنت حسنه‌ پرداخت زکات در جامعه اشاره كرد و یادآور شد: با توجه به ظرفيت و باورهاي ديني مردم اين شهرستان، تلاش می کنیم تا علاوه بر رفع محروميت از اين منطقه در جهت نوسازي، توسعه و پيشرفت شهرستان نيز گام‌هاي بلندي را برداريم.

پایان پیام/

کد خبر 447005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha