سطح ششم دوره آموزش رادیویی "صحیفه مهدویت" آغاز شد

خبرگزاری شبستان: سطح ششم دوره آموزش رادیویی "صحیفه مهدویت" به همت بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان بر روی موج اف ام ردیف ۹۵ رادیو استانی اصفهان از ۱۴ اسفند ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان؛ سطح ششم دوره آموزش رادیویی "صحیفه مهدویت" به همت بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اصفهان از 14 اسفند آغاز شد.

مبانی نظری امت مهدوی، اهداف و اصول امت مهدوی، دولت ها و امت ها زمینه ساز، جریان های تکفیری و مهدویت، رسانه و مهدویت، انقلاب اسلامی و مهدویت و اخلاق سیاسی از سرفصل های این دوره آموزشی هستند.

نخستین دوره آموزش رادیویی استانی معارف مهدویت با عنوان "صحیفه مهدویت" به همت بنیاد مهدویت اصفهان و همکاری صدای مرکز اصفهان در 5 سطح همراه با آزمون اینترنتی و اعطای جوایز و گواهی پایان دوره جهت ارتقای سطح بینش عموم مردم برگزار می شود.

تمامی سطوح این دوره آموزش در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای برنامه ریزی شده که روز های پنج شنبه ساعت 21:30 تا 22 شب و تکرار آن هر جمعه در همان ساعت پخش خواهد شد.

شایان ذکر است، علاقه مندان برای شرکت در دوره آموزشی رادیوی "صحیفه مهدویت" می توانند با ورود به سایت بنیاد مهدویت اصفهان به نشانی 313adine.net اقدام به دریافت این دوره کنند. همچنین این دوره بر روی موج اف ام ردیف 95 رادیو استانی اصفهان نیز قابل دریافت است.

 

پایان پیام/

کد خبر 446990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha