جمع آوری بیش از ۱۹ میلیارد ریال کمک های مردمی در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری بیش از ۱۹میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و جنسی مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد، سیدغلامرضا متقی گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان سعادتی بزرگ است که خداوند نصیب ما کرده است.

وی افزود: به همین منظور بار دیگر به منظور کمک به ایتام، محرومین و دانش آموزان بی بضاعت، مردم شریف و نیکوکار استان با حضور در پایگاه های جشن نیکوکاری کمک های نقدی و جنسی خود را جهت این دانش آموزان به صندوق های ثابت و سیار کمیته امداد اهداء کردند.

متقی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در شهرستان میزان مشارکت مردمی در این جشن را نسبت به سال گذشته بی‌ سابقه خواند و اظهار داشت: امسال با بهره ‌گیری از خیرین و کمک‌ های انسان ‌دوستانه مردم نوع دوست استان، 19 میلیارد و 855 میلیون ریال هدایای نقدی و غیرنقدی جمع ‌آوری شده است.

این مسئول اظهار داشت: از این میزان چهار میلیارد و 624 میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی جمع آوری شد.

متقی بیان کرد: این میزان کمک در یک هزار و 154پایگاه ثابت و سایر در مدارس، معابر شهری و پایگاه های نماز جمعه جمع آوری شده است.

وی با اشاره به این که صدا و سیمای مرکز استان، آموزش و پرورش و بسیج در راستای هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشنواره نیکوکاری این نهاد را یاری کردند، از همکاری این نهادها و حضور پرشور مردم تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از مهم ترین رویکردهای کمیته جدا کردن این نهاد از دولت و حرکت به سوی مردمی شدن آن با ترویج فرهنگ احسان و انفاق است که این قبیل جشن ها در راستای رسیدن به این هدف برگزار می شود.

متقی گفت: مبالغ جمع‌ آوری شده با توجه به برنامه ‌ریزی انجام گرفته در کمترین فاصله زمانی تا قبل از آغاز سال نو توسط امدادگران به دست نیازمندان و محرومین واقعی می رسد.

پایان پیام/

کد خبر 446978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha