آمادگی آستان سلطان علی بن باقر(علیه السلام) در اردهال کاشان ویژه اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: بخش نیاسر علاوه بر جاذبه های تاریخی و طببعی آن چون باغ تالار، غار رییس، آتشکده، حمام و آسیاب آبی تاریخی نیاسر و چشمه اسکندریه به برکت وجود بارگاه مقدس حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(علیه السلام) نخستین سفیر اهل بیت در ایران در مشهد اردهال نگین سبز کوهستان و پذیرای گردشگری فرهنگی مذهبی است.

سید حسین رضوی، بخشدار نیاسر،در خصوص اقدامات نوروزی این بخش با اشاره به فعالیت کمیته های اجرایی این بخشداری با مسوولیت شهردار  و در روستاها با مسوولیت دهیاران ویژه پذیرایی از مسافران نوروزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:حسینیه آستان مقدس حضرت سلطان علی بن امام باقر(علیه السلام) در مشهد اردهال کاشان آماده اسکان مسافران در ایام نوروز است.

 

*20 هزار هدیه تبرکی حرم شهید اردهال در کاشان به مسافران نوروزی

 

وی،با تاکید بر ظرفیت فرهنگی مذهبی آستان مقدس سلطانعلی بن امام محمد باقر (علیه السلام) در مشهد اردهال افزود: توزیع 30 بروشور گردشگری، فعالیت ستاد اسکان، نصب پرچم و بنر، درختکاری و گل کاری، حضور پزشک، 20 هزار هدیه تبرکی حرم ،ساماندهی خادمین افتخاری اردهال در سه شیفت و پذیرایی آشپزخانه از اقدامات ویژه نوروز در این بخش است.

 

به گفته وی، پیش بینی استقرار 2 خودرو آژانس برای رفع مشکلات احتمالی در آستان مقدس اردهال، یک دستگاه آمبولانس و  آتش نشانی و یدک کش در طول ایام نوروز از دیگر اقدامات ویژه نوروز است.

 

بخشدار نیاسر،اظهارداشت:بنرهای شماره تلفن های ضروری چون نیروی انتظامی، مراکز بهداشتی و درمانی و سایر مراکز مورد نیاز برای مسافرین در مشهد اردهال و نیاسر نیز در مراکز عمومی و پرتردد نصب شده است.

 

*نصب چادر در کهن باغشهر ایران نیاسر کاشان ممنوع است

 

رضوی ممنوعیت نصب چادر توسط میهمانان نوروزی در کهن باغشهر ایران نیاسر را نیز تاکید کرد و گفت:این اقدام در راستای جلوگیری ازدحام مسافران در منطقه و زیبایی سیمای شهری اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد: نصب چادر مسافرتی توسط گردشگران نوروزی فقط جنب هتل سبز نیاسر و کمپ های معین شده میسر است.

 

به گفته وی، توزیع بسته های فرهنگی به میهمانان نوروزی، آماده باش کامل کارکنان شهرداری تا 15 فروردین  94، ایجاد نظم و امنیت در مناطق گردشگری، برپایی نماز جماعت در محل های تعریف شده، رنگ آمیزی جداول، افزایش پارکینگ و اقدامات عمومی برای آراستگی و زیبایی شهری از جمله اقدامات ویژه نوروز است.

پایان پیام/

کد خبر 446975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha