اعلام برنامه هفتگی مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری شبستان: مسجد مقدس جمکران این هفته با برنامه گفتگو محور "سلام زائر" و حضور حجت الاسلام فوادیان میزبان زائران و مجاوران این مکان مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از ساعت 19 سه شنبه ۲۶ اسفند با قرائت قرآن آغاز می شود و در ادامه برنامه گفت‌و‌گو محور "سلام زائر" با حضور حجت الاسلام فؤادیان برگزار می‌ شود.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20:15 با سخنرانی حجت الاسلام یزدی آغاز می شود و پس از آن و در ساعت 21 نیز دعای توسل توسط آقای میثم مطیعی قرائت می شود.

بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت قرآن آغاز می شود و در ساعت 19:15 زیارت وارث قرائت می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام خلج است و دعای پر فیض کمیل نیز در ساعت 20 توسط آقای حسین سازور قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای ندبه جمعه و از ساعت 6:45 صبح با قرائت دعای عهد آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 7 حجت الاسلام سید حسین مؤمنی سخنرانی می کند و در ساعت 7:30 صبح دعای پرفیض ندبه توسط آقای مرتضی طاهری قرائت می شود.

شایان ذکر است،‌ مراسم قرائت دعای سمات این هفته جمعه از ساعت 16:30 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می شود و در ساعت 17 دعای شریف سمات توسط حجت الاسلام سید مهدی محمدی قرائت می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 446868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha