عدم گفتگومسئولان عامل اختلافات/ حاج احمد آقا اجازه توهین به دلسوزان نظام را نمی دادند

خبرگزاری شبستان: دامنه و علت بسیاری از اختلافات مسئولان نظام با یکدیگر به دلیل عدم گفتگو و ارتباط با یکدیگر است که اگر ارتباط و گفتگو وجود داشته باشد اختلافات رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، حجت الاسلام سید علی خمینی، نوه امام خمینی(ره) در آیین بزرگداشت بیستمین سالگرد رحلت حاج احمد آقا خمینی(ره) در اصفهان به ابعاد شخصیتی فرزند بزرگوار امام خمینی(ره) حاج احمد آقا اشاره کرد و اظهارداشت: حاج احمد آقا تربیت یافته در شعاع تربیتی حضرت امام بود که بهترین نوع تربیت ها را داشت.

 

وی افزود: کسی که تربیت یافته مکتب بزرگ دینی باشد حتما از نوع تربیت خوبی برخوردار است و شخصیت او یک شخصیت متعالی است و احمد آقا از این بعد تربیتی بهره مند بود.

 

حجت الاسلام خمینی حرکت فرزند امام در مسیر انقلاب را از ویژگی های ایشان دانست و گفت: ایشان از ابتدای زندگی خود در مسیر انقلاب و نظام حرکت کرده و در مبارزات حضور داشته است.

 

وی به دیگر ابعاد حاج احمد آقا خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حاج احمد آقا در دوران تبعید امام و زمان سخت انقلاب که امام در تبعید بود ایشان افرادی که دوست دار نظام و انقلاب بودند و آنها که از پشت خنجر می زنند را شناخته بودند.

 

نوه امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: انقلابیون و افراد مبارز برای فرزند امام شناخته شده بودند و کسی نمی توانست به دروغ ادعای انقلابی بودن داشته باشد.

 

وی ادامه داد: فرزند امام با آشناییتی که با افراد مبارز و انقلابی واقعی داشت بیانیه های امام را در کل کشور توزیع می کردند و به اطلاع مردم می رساندند.

 

اجازه توهین به دلسوزان انقلاب نمی دادند

 

حجت الاسلام خمینی با بیان اینکه شناخت کامل حاج احمد آقا از دلسوزان نظام گفت: تا زمانی که حاج احمد آقا زنده بود کسی جرائت توهین به افراد دلسوز نظام را نداشتند و اجازه توهین به دلسوزان انقلاب نمی دادند.

 

وی ادامه داد: کسانی که سختی ها تحمل کردند و برای پیشرفت نظام تلاش داشتند را قدر می دانست و کسی هم به آن ها نباید توهین می کرد.

 

وی به دیدارهایی که حاج احمدآقا برای برقراری تعامل و خدمت به مردم با مسئولان انجام می داد اشاره کرد و گفت: این دیدارها فرصت سازی رفع اختلافات و مشکلات را ایجاد می کرد.

 

وی ادامه داد: دامنه و علت بسیاری از اختلافات مسئولان نظام با یکدیگر به دلیل عدم گفتگو و ارتباط با یکدیگر است که اگر ارتباط و گفتگو وجود داشته باشد اختلافات رفع می شود.

 

وی با اشاره به تلاش حاج احمد آقا برای جذب همه در چهارچوب نظام خاطرنشان کرد: حاج احمدآقا بستر ساز جذب حداکثری بود که رهبر انقلاب نیز امروز بر این موضوع تاکید دارند.

 

پایان پیام/

کد خبر 446113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha