خانواده‌های شهدا در جنگ نرم یاور انقلاب هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اظهار کرد: همانگونه که شهدا در عرصه جنگ سخت از کشور دفاع کردند، خانواده‌های شهدا در جنگ نرم یاور اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، ابراهیم طاهر نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در همایش تجلیل از والدین شهدا که امروز( 21 اسفند) در سالن اجتماعات الغدیر استانداری گیلان در رشت برگزار شد، گفت: آرمان شهادت، بیانگر اوج ایمان، عبودیت و نماد کامل تحقق والاترین ارزش‌های معنوی و الهی، در  وجود انسان است.

 وی خاطرنشان کرد: شهادت کامل‌ترین درجه تعالی و رشد اعتقادی و ایمانی و جلوه گر نهایت قداست و شهامت انسان به عنوان اشرف مخلوقات است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان افزود: شهید با شهادت خود به عنوان عالی‌ترین مرحله ایثار و منبع الهام بخشی، به جامعه اعتلا و اقتدار می‌دهد.

 وی با اشاره بر ضرورت تکریم از مقام شهید و خانواده‌های شهدا، گفت: گرامیداشت شهدا تلاشی مقدس برای برپا داشتن پرچم استقلال و آزادگی کشور است.

طاهر نژاد تصریح کرد: 220 هزار شهید کشور زنده و مرزوق درگاه الهی‌اند و در سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه همه ادارات، مردم و خانواده شهدا متولی امور شهدا هستند، یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران وکیل و پیگیر امور شهدا و خانواده‌های شهیدان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، خانواده‌های شهدا را مظهر اقتدار کشور دانست و گفت: همانگونه که شهدا در عرصه جنگ سخت از کشور دفاع کردند، خانواده‌های شهدا در جنگ نرم یاور اسلام و انقلاب هستند.

طاهر نژاد، شهدا را پرچمدار دفاع از اسلام و انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: هشت هزار شهید،  22 هزار جانباز و دو هزار  و600 آزاده، سند افتخار گیلانیان در هشت سال دفاع مقدس هستند.

پایان پیام/

کد خبر 446109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha