هر کانون مسجد در محله یک اداره ارشاد کوچک است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محله ها به عنوان نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به یک ارشاد کوچک تبدیل شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، امروز(21اسفند) در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری که در سالن آمفی تئاتر نهاد کتابخانه مرکزی برگزار شد، گفت: کانون های مساجد با تربیت نیروهای قرآنی و مسجدی به منویات مقام معظم رهبری لبیک می گویند.

وی، مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد را اربابان اندیشه دانست و تصریح کرد: این مدیران توانمند با اجرای برنامه های غنی و شاخص فرهنگی و مذهبی جوانانی پرورش دهند که ولایتمداری را از کودکی آموخته اند.

این مسئول، خاطرنشان کرد: هر مسجد، یک کانون هدف اصلی ماست و امیدواریم با همکاری مردم و مسجدی ها هر چه زودتر بر این هدف خود جامه عمل بپوشانیم.

بیگی اضافه کرد: مسئولان کانون ها نور چشم ما هستند چراکه اینان چون معلمی دلسوز برای تربیت قرآنی و مسجدی کودکان و جوانان ما تلاشی شبانه روزی و بی منت دارند.

گفتنی است، حجت الاسلام بیگی سخنان خود را با فریاد پر غرور لبیک یا خامنه ای به پایان رساند.

پایان پیام/

کد خبر 446085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha