بازسازی عتبات عالیات نوعی پاسخ به جنگ نرم دشمنان در منطقه است

خبرگزاری شبستان: فرماندار مشهد با اشاره به تاثیر بازسازی عتبات عالیات در جایگاه منطقه‌ای ایران، تصریح کرد: بازسازی عتبات عالیات در واقع نوعی پاسخ به جنگ نرم دشمنان در منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد گلستانی‌فر، ظهر امروز(21 اسفند) در نشست سالانه ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی اظهار داشت: استان خراسان رضوی همواره حضور چشمگیری در بازسازی عتبات عالیات داشته است که این بیانگر عشق و ارادت مردم این استان به ائمه اطهار(علیهم السلام) است.

 

وی افزود: اهداء کمک‌های مردمی جهت بازسازی عتبات عالیات علاوه بر بار معنوی، موجب گسترش گفتمان نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان می‌شود.

 

فرماندار مشهد با بیان اینکه بازسازی عتبات عالیات نوعی پاسخ به جنگ نرم دشمنان در منطقه است، گفت: علی‌رغم تلاش های آمریکا جهت تزلزل جایگاه ایران در عراق و منطقه، کشور ما اصلی‌ترین قدرت در منطقه و به خصوص در عراق بشمار می‌رود.

 

گلستانی‌فر یکی از عوامل نفوذ و کمک ایران به کشور عراق را نگاه انسان دوستانه برشمرد و تصریح کرد: امروز غرب به این نتیجه رسیده است که بدون همکاری و تصمیم ایران نمی تواند گام موثری در منطقه بردارد.

 

وی با اشاره به پیام صلح و دوستی مردم ایران برای مردم عراق، اظهار داشت: این روحیه همسویی و همدلی می تواند نابودی داعش و هموار شدن بازسازی عتبات عالیات را فراهم آورد.

 

در ادامه این نشست، جعفر دهنوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، اظهار داشت: بازسازي عتبات عاليات يكي از دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است که باید در راستای اجرای آن تلاش بیشتری صورت بگیرد.

 

وی با بیان اینکه تا پایان بهمن‌ماه امسال 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وجوهات جمع‌آوری شده است، گفت: برآورد مسئولان و پیش‌بینی کارشناسان بیانگر تحقق اهداق ما در سال 94 است.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی افزود: در حال حاضر 11 شهرستان رویکرد مطلوبی را در قبال بازسازی عتبات عالیات در پیش گرفته‌اند که امیدواریم با توجه بیشتر مسئولان دیگر شهرستان‌ها، روند بازسازی عتبات عالیات تسریع شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 446082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha