مستند سفر رئيس جمهور به لبنان تا دو هفته آينده آماده مي شود

فرهنگي: جواد شمقدري با حضور در غرفه شبستان گفت: اين فيلم مستند با تلاشي که دوستان بر روي آن انجام خواهند داد تا دو هفته آينده آماده مي شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، جواد شمقدري، معاون سينمايي و سمعي بصري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور در غرفه شبستان در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها از ساخت فيلم جديد خود خبر داد.

وي در ابتدا عنوان داشت: اکران فيلمهاي توقيف شده بخش کوچکي از فعاليتهاي معاونت سينمايي است، ما کارهاي جدي زيادي انجام داده ايم که متاسفانه برخي فقط اين بخش کوچک از کار را مي بينند.

شمقدري در ادامه با بيان اينکه مجوز دادن به اکران و توليد فيلم وظيفه آقاي سجادپور است،تصريح کرد: من سجاد پور را به اکران بخش اعظمي از فيلمهاي سينمايي تشويق کردم که او نيز موافقت کرده است.

معاون سينمايي و سمعي بصري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه سخنانش از ساخت فيلم مستند سفر اخير رييس جمهور به لبنان خبر داد و اظهار داشت: ما قبل از سفر احمدي نژاد به لبنان 4تصويربردار براي تصوير برداري از اين سفر فرستاديم که خودم نيز به آنها اضافه شدم، مجموع اين تصويربرداري ها آماده شده که به ساخت يک فيلم منجر خواهد شد.

وي افزود: اين فيلم مستند با تلاشي که دوستان بر روي آن انجام خواهند داد به زودي در دو هفته آينده تهيه مي شود.

جواد شمقدري همچنين در واکنش به حمايت برخي از هنرمندان از بيانيه مدير خانه سينما خاطرنشان کرد: اين جريان در حدي نيست که به آنها واکنش نشان دهيم.

پايان پيام/
 

کد خبر 432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha