اکنون که زمان،زمان برد است/نوروز و بهار شهرکرد است

خبرگزاری شبستان: شهردار شهرکرد، گفت:شهرکرد شهر چهارفصل ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی، شهردار شهرکرد،امروز (29اسفند)در پیامی شهرکرد را شهر چهارفصل عنوان کرد وعید نوروز را تبریک گفت.
شهرکرد نگین زاگرس مرکز استان چهارمحال و بختیاری در دامنه های زیبای رشته کوه قراولخانه سردی زمستان را به فراموشی می سپارد، نوید بهار می دهد و آغوش گرم خویش را برای میهمانان نوروزی می گشاید.


شهرکرد نگین زاگرس مرکز استان چهارمحال و بختیاری در دامنه های زیبای رشته کوه قراولخانه سردی زمستان را به فراموشی می سپارد، نوید بهار می دهد و آغوش گرم خویش را برای میهمانان نوروزی می گشاید.

بهار شهرکرد با لطافت گلهای صحرایی و سرسبزی کوهستان های با صلابت و همیشه سربلندش، پذیرای قدوم هموطنانی است که تصمیم گرفته اند بهار را با بام ایران آغاز کنند و شادی شادمانی را در کنار خانواده و شهر زیبای شهرکرد تجربه کنند، انتخابی که افتخار ماست.

و چه زیباست شاهد بیقراری پرندگان عاشق، سرسبزی مرغزارها و رخ نمایی شکوفه ها در هوای دل انگیز دامنه های زاگرس در دشت سرسبز شهرکرد باشیم.
میهمانانی که از مسیر اصفهان به شهرکرد می آیند فروردین را با عبور از تونل های رخ با نسیم روح پرور استان چهارمحال و بختیاری دگرگون می یابند که هر مسافری را بی اختیار برای تماشای بهار در طبیعت بی همتایش متوقف می سازد.

بوستانهای آماده شهرکرد در ورودی شهر با آرامش آماده ورود میهمانان عزیز نوروزی بی صبری می نماید.

دامنه های زیبا و سبزپوش کوهپایه ای شمال شهرکرد با چشم انداز قله های سفیدپوش جنوبی دشت برای پذیرایی از میهمانان عزیز در رقابتند که یادتان نرود جهان را از بالای جهانبین باید دید و جرعه ای از آب گوارای چشمه سارانش نوشید.

عزیزانی که از مسیر خوزستان به شهرکرد پای می گذارند بهار زودرس خوزستان را فراموش می کنند و بهار را با نوروز که میراث هوشمندی پیشینیان مان است، با جلوه ای خدادادی، فروردین را فرح بخش می یابند.

مسئولین و مدیران شهری شهرکرد با تلاش خستگی ناپذیر مشتاقانه برآنند که در ایام زیبای نوروزی گرد ملالی بر خاطر میهمانان عزیز ننشیند و با بسیج امکانات شهری در جای جای شهرکرد برآنند که بستر مناسبی برای اقامت میهمانان نوروزی فراهم آورند تا خاطری خوش و جاودانه از شهرکرد داشته باشند که در شهرکرد و در بهارش همه چیز بوی خوش طبیعت و صداقت دارد.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز، از صمیم قلب پذیرای همه هموطنان عزیز در بام ایران هستیم.

توصیه می کنیم؛ آسمان شب را در شهرکرد که آسمانش مجری الماس هاست تماشا کنید و با انبساط خاطر شاهد عظمت و شکوه آفرینش باشید. ستارگان در آسمان شهرکرد الماس گونه می درخشند که در هیچ کجا نظیرش را نمی یابیم، طلوع آفتاب عالم تاب را از فراز کوه گل سرخ تماشاگر باشید و با سروده سعدی بهار را تجربه کنید.

"بامدادی که تفاوت نکند لیل و نهار خوش بود دامن صحرا و تماشای بهار"

بهار شهرکرد را با لطافتش تجربه کنید و سالی سرشار از آرامش و موفقیت را شاهد باشیم.

از چشمه جاری جهان بین در جام شقایق ارغوان بین

از میخک و سوسن و بنفشه آلاله ز کوه تهلجان چین

"نوروز و بهار شهرکرد است"

 

 

نورالله غلامیان دهکردی

شهردار شهرکرد


پایان پیام/
 

کد خبر 354295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha