پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن سال نو

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری در پیامی فرارسیدن سال نو را به همه هموطنان بویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان چهارمحال وبختیاری تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد،علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری، امروز(29اسفند) در این پیام آورده است:


باسمه تعالی
سالی نو و بهاری پرطراوت که نشانه قدرت لایزال خداوند و تجدید زندگی طبیعت و فرصتی نو برای تازه شدن و شوری نو برای ساخته شدن است، از راه فرا رسید.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان حلول این سال نو و بهار نو را به تمامی هم میهنان عزیز بویژه همکاران محترم فرهنگی و دانش آموزان گرامی استان چهارمحال وبختیاری تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای همه مسئلت مینمایم و امیدوارم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تمام تلاشمان را برای اجرای اقتصاد مقاومتی که باعث رشد و پیشرفت و خودکفایی کشور عزیزمان ایران اسلامی خواهد شد، به کار ببندیم.
و از آنجایی که روزهای آغازین بهار طبیعت با شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (س) تقارن یافته و بار معنوی این رستاخیز عظیم را دوچندان کرده است، فرارسیدن ایام فاطمیه را نیز به همه شیعیان دل سوخته تسلیت می گویم.
انشاالله در پرتو الطاف بیکران خداوندی و عنایات خاصه حضرت زهرا (س) سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی برای همگان در این سال نو حاصل شود.
به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری
علیرضا کریمیان
مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال وبختیاری


پایان پیام/
 

کد خبر 354288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha