افتتاح مسیر احداث بلوار امام رضا(ع) قم

خبرگزاری شبستان: همزمان با آغاز سال جدید مسیر احداث بلوار امام رضا(ع) افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، این مسیر در گذشته به صورت پل روگذر در جریان بوده که فضا و بستر شهری را بسیار نامناسب کرده بود.


شهرداری قم طی 17 روز اقدام به تخریب این پل و فضاسازی، نورپردازی، جدول گذاری و کاشت نهال شد که در نهایت امروز (29 اسفند) به بهره‌برداری رسید.


این مسیر در زیباسازی شهر و اتصال منطقه هفت به منطقه دو شهرداری را آسان‌تر کرد و با وجود همه کارشکنی‌ها از سوی برخی ادارت سرانجام به نتیجه رسید.


شهردار قم در این مراسم گفت: تمام همت شهرداری بر این است که مردم بتوانند با آسایش بیشتری تردد داشته و فضا و منظر شهر زیباتر شود.


محمد دلبری بیان داشت: شهرداری می‌کوشد تا روزانه با خدمات‌رسانی گسترده به مردم در راستای گسترش فرهنگ شهروندی کوشیده و با بستر مناسب خدمات‌رسانی کند.


وی تصریح کرد: این مسیر طی 17 روز تخریب شده که با حمل 70 هزار تن خاک و نخاله توانستیم این مسیر را بازگشایی کنیم.


شهردار قم بیان داشت: برای اجرای این طرح، 12 هزار سرویس کامیون در نظر گرفته شد که تمامی زیرسازی‌ها، آسفالت، فضای سبز، روشنایی و... نیز طی این مدت 17 روز انجام شد.


دلبری بیان داشت: برای اجرای این پروژه 80 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که امیدواریم بتوانیم قدمی موثر در خدمات رسانی مطلوب تر به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) بدهیم.
پایان پیام/

کد خبر 354280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha