خدمت به مردم اولویت پلیس در تعطیلات نوروز/امنیت محصول اجتماعی پلیس است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه خدمت به مردم و ارتقاء امنیت مسافران نورزوی اولویت پلیس در تعطیلات نوروزی است، گفت: امنیت محصول اجتماعی بوده و مردم به این موضوع پی برده‌اند.

سردار ابراهیم قائدرحمتی، فرمانده انتظامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن نوروز 93، سالی همراه با نشاط، سلامتی و امنیت را برای گیلانیان و سفر خوشی را برای مهمانان نوروزی در استان آرزومند هستیم.
 

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و توجه به نگهداشتن حرمت این ایام، تاکید کرد: خدمت برای گیلانیان که تحول و ترقی خواهی در نهان وجود آنان بوده، لذت‌بخش است.
 

قائدرحمتی تغییر و تحول طبیعت را امری خداوندی دانسته و گفت: هر تحولی که جنبه مثبت داشته باشد آن روز عید بوده و این ایام فرصتی است که انسان به تحول روحی و درونی خود بپردازد.
 

فرمانده انتظامی گیلان، امنیت در گیلان را حاصل تعادل مردمی و تلاش مضاعف پلیس و دیگر سازمان‌های هم‌سوی مأموریتی عنوان و تصریح کرد: امنیت محصول اجتماعی بوده و مردم گیلان به خوبی به این موضوع پی برده‌اند.
 

وی استقبال از عید را نشان از امید مردمی به بهار و شکوفایی اعلام و خاطرنشان کرد: پلیس برای رسیدن به شکوفایی و پیشرفت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
 

قائدرحمتی، امنیت سال 92 را خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید با تلاش مضاعف و ارتقا تعامل با مردم و سازمان‌های دست‌اندرکار، امنیت بهتری برای مردمان خوب گیلان فراهم شود.
 

تعامل مردم با پلیس در تامین امنیت مطلوب موثر است

رئیس پلیس گیلان، در ادامه خدمت به مردم و ارتقاء امنیت مردم و مسافران را الویت پلیس در تعطیلات نوروزی اعلام و اظهار کرد: پلیس با آماده‌باش کامل در تمامی معابر درون و برون شهری حضور داشته و درصدد است امنیت مطلوبی به مردم ارائه دهد.
 

وی همکاری و تعامل مردم با پلیس را در تامین امنیت مطلوب موثر دانسته و افزود: مشارکت مردم با پلیس، امنیت در را جامعه ارتقاء داده تا مردم و مسافران نورزوی سالی خوش توام با نشاط و سلامتی با رعایت قانون داشته باشند.
 

قائدرحمتی با اشاره به اینکه پلیس در تمامی تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و دیگر نقاط حساس برای راهنمایی، هدایت و تامین امنیت استقرار یافته است، بیان کرد: خدمت به مردم و ارتقاء امنیت مردم و مسافران نورزوی اولویت پلیس در تعطیلات نوروزی است.
 

اختصاص یک فروند بالگرد برای کنترل ترافیک راه‌های مواصلاتی گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اعلام اینکه درصددیم با تلاش مضاعف ماموریت های ایام نوروز را به نحو احسن به انجام دهیم، اظهار کرد: پلیس برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز را نیز در دستور کار خود داشته و با همکاری مردم بر ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت می‌کند.
 

وی در ادامه به اختصاص یک فروند بالگرد به منظور کنترل ترافیک در محورهای مواصلاتی استان نیز اشاره و بیان کرد: پلیس با راه اندازی سامانه پیامکی، 110120 آماده دریافت گزارش‌های مردم در خصوص تخلفات رانندگان حادثه ساز در سطح معابر درون شهری و برون شهری است.

 

قائدرحمتی در پایان خدمت به خلق خدا را وظیفه و عبادت دانست و اذعان کرد: پلیس خدمت مستمر، بدون خستگی و شبانه‌روزی به مردم را توفیق الهی می‌داند.
 

پایان پیام/

کد خبر 354276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha