بام ایران آماده پذیرایی ازمسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، از آماده سازی استان جهت پذیرایی از مسافران نوروز93خبرداد.

مژگان ریاحی، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری،امروز(29اسفند) با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: موزه های استان چهارمحال و بختیاری در ایام نوروز 93 آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می باشند.


وی اظهار داشت : موزه های تحت پوشش این اداره کل شامل، مجموعه تاریخی فرهنگی چالش تر ، مجموعه تاریخی فرهنگی جونقان ، موزه باستان شناسی شهرکرد ، موزه پوشاک دزک از ساعت 9 الی 19 پذیرای باز دید کنندگان هستند.


مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، افزود : همچنین موزه های مردم شناسی کیان ، فرخشهر و بهرامی در شهر بروجن نیز که به صورت مشارکتی با این اداره کل همکاری دارند نیز پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.


ریاحی خاطر نشان کرد : با توجه به ایام فاطمیه ، برنامه های فرهنگی شامل توزیع کتاب با موضوع معرفی سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، ایستگاه نقاشی ، مسابقه خاطره نویسی و ... از مهمترین برنامه های ایام نوروز در موزه های تحت پوشش این اداره کل می باشد.

 

وی گفت: تعداد 46 نفر از تشکل های مردم نهاد که در این ایام دوره های تخصصی لازم را گذرانده اند ، آماده خدمات رسانی به گردشگران نوروزی می باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 354271

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha