پیام نماینده شهرکرد، در مجلس شورای اسلامی به مناسبت حلول سال1393

خبرگزاری شبستان: نماینده شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی،در پیامی، فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۳ را به عموم مردم شریف استان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سعید زمانیان،نماینده شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی امروز (29اسفند) در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
باسلام وصلوات برمحمد و آل محمد(ص)
تجدید حیات طبیعت مشیت و اراده الهی است که بیداری و بازنگریستن جوامع بشری و تلاش و بندگی انسان ها را لازم می سازد. بهار طبیعت را باید نردبانی ساخت برای نوسازی درون و رویش فضیلت و پاکی دلها و پویش جامعه، سالی که گذشت جهان شاهد تحولات بسیاری بود و به تبع آن در این کوران رخدادها به فضل الهی بار دیگر به پشتوانه ملت و درایت رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی همچون همیشه سربلند قد برافراشت.


آغاز سال جدید مصادف شده با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با گرامی داشت یاد و خاطره بانوی دو عالم و عرض تبریک بهار طبیعت امید است در سال 1393 با تلاش روزافزون مسئولین نظام و با توجه به ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر فرزانه انقلاب به لطف پروردگار بتوانیم در راستای شکوفایی و پیشبرد اهداف والای نظام مقدس ایران اسلامی گامهای موثری را برداریم.


سید سعید زمانیان
نماینده مردم شریف شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی


پایان پیام/
 

کد خبر 354265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha