همایش ملی بزرگداشت آقانجفی(ره) در خراسان شمالی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: در جلسه کمیته علمی همایش ملی بزرگداشت آقانجفی(ره)، برگزاری این همایش در تیرماه 93 به تصویب اعضا رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ محمد رحیم نوروزیان، رئیس ستاد برگزاری بزرگداشت آقا نجفی(ره) در این جلسه که امروز (28 اسفند) برگزار شد، معرفی مفاخر استان را یکی از برنامه ها و اولویت های اصلی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان ذکر کرد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به روند برگزاری جلسات انجمن و اقدامات صورت گرفته، تشکیل کمیته های تخصصی و معرفی مسئولیت های کمیته ها را از مهمترین اقدامات در راستای برگزاری بزرگداشت آقا نجفی عنوان کرد.

 

حسین ثابت قدم وحید، دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از روند فعالیت انجمن در استان پرداخت و بر برپایی هر چه بهتر و باشکوه تر بزرگداشت آقانجفی تأکید کرد و گفت: در تلاشیم تا با تمام توان بزرگداشت آقا نجفی را به نحو احسن برگزار کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، معرفی مفاخر و مشاهیر که به عنوان چهره های ماندگار به شمارمی روند را از مهمترین دستورکارهای دبیرخانه انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان برشمرد.

 

در ادامه این جلسه، هر یک از اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری هر چه بهتر همایش ملی بزرگداشت آقانجفی پرداختند که فعال کردن کمیته های تخصصی ذیل این همایش و ارسال نظرات نهایی اعضای کمیته علمی به صورت مکتوب به دبیرخانه همایش و صدور نهایی فراخوان همایش از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

 

 پایان پیام/

 

کد خبر 354253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha