آغاز کاشت 20 هزار اصله نهال در پردیسان

خبرگزاری شبستان: مراسم کاشت 20 هزار اصله نهال در منطقه هشت قم با حضور شهردار قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، شهردار منطقه هشت در این مراسم گفت: این تعداد اصله نهال در بلوار امام صادق(ع) کاشته می‌شود که منجر به فضاسازی بسیار زیبایی خواهد شد.


عبدالله سلیمانی ابراز داشت: این درختان مثمر بوده که برای نخستین بار در منطقه پردیسان از این نهال‌ها استفاده می‌شود و می‌تواند اثرات بسیاری داشته باشد.


وی بیان داشت: همه تلاش شهرداری بر این است تا شهری زیبا و سبز را دایر کند و بر همین اساس در راستای گسترش فضای سبز تلاش می‌کند.


شهردار منطقه هشت گفت: این بوستان در کنار بوستان 50 هکتاری پردیسان دایر می‌شود که با راه‌اندازی آن فضای مطلوب شهری ایجاد خواهد شد.


سلیمانی در خصوص بوستان 19 هکتاری بلوار دانشگاه بیان داشت: اقدامات این بوستان انجام شده اما یک سری معارض داشته که این معارضات در دست پیگیری است اما 6.5 هکتار که بدون معارض بود نهال کاشته شده است.


وی در خصوص فضاسازی‌های ویژه ایام نوروز در پردیسان گفت: گل‌های فصلی در این خصوص کاشته شده و المان‌های نوروز فاطمی نیز نصب خواهد شد.


شهردار منطقه هشت ادامه داد: فرش گل در ورودی پردیسان نصب شده و بوم گل نیز در بلوار دانشگاه دایر شده است تا بتوانیم استقبال گسترده‌ای از مسافران داشته باشیم.


سلیمانی ابراز داشت: با توجه به اینکه پردیسان در مسیر ورودی زائران و مسافران قرار دارد نیاز است تا این منطقه فضاسازی مناسب‌تری انجام دهد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته است.
پایان پیام/

کد خبر 354252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha