پخش ویژه برنامه های آرامش بهاری در شبکه های صدا و سیما

خبرگزاری شبستان: سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از پخش ویژه برنامه های «آرامش بهاری» در شبکه های مختلف صداوسیما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسن ربیعی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف با بیان این مطلب افزود: با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و همکاری سازمان صداوسیما از انتهای سال 92 تا پایان ایام نوروز به صورت روزانه چند ویژه برنامه با موضوع طرح نوروزی آرامش بهاری از شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا ویژه برنامه 13 قسمتی «آرامش بهاری» به مدت 30 دقیقه هر روز از ساعت 12 و 45 دقیقه از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: این برنامه از روز 25 اسفند آغاز شده است و تا 16 فروردین به صورت روزانه بجز روزهای پنجشنبه و جمعه پخش خواهد شد.

وی درخصوص محتوای این ویژه برنامه نیز گفت: هر بخش از این ویژه برنامه شامل یک مصاحبه و گفت و گو با مدیران و مسئولان ارشد سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران کل استان ها، معرفی یک امامزاده شاخص در سطح کشور، بیان احکام وقف و استفتائات مقام معظم رهبری درخصوص وقف، دل نوشته های وقفی و اخبار و تازه های وقف و بقاع متبرکه است.

ربیعی افزود: تبیین ابعاد «سبک زندگی اسلامی» توسط حجت الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف ، اجرای مسابقه پیامکی با موضوع وقف و امامزادگان با اهدای 5 سکه ربع بهار آزادی به 5 نفر از برندگان در هر برنامه از دیگر قسمت های این ویژه برنامه است.

 

وی گفت: پخش ویژه برنامه ای دیگر با عنوان «آرامش بهاری» در 20 قسمت 30 دقیقه ای، ساعت 22 هر شب از 25 اسفند آغاز و تا 16 فروردین 93 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد که شامل مصاحبه با مدیران و مسئولان ارشد سازمان اوقاف و ادارات تابعه، بیان احکام وقف و استفتائات مقام معظم رهبری در این باره، اخبار و تازه های وقف و بقاع متبرکه، مستند معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه و مسابقه پیامکی است.

ربیعی افزود: در این ویژه برنامه نیز بخش ویژه ای برای گزارش مردمی درباره طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه تدارک دیده شده است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف در ادامه به تشریح ویژه برنامه های رادیویی آرامش بهاری پرداخت و گفت: ویژه برنامه رادیویی آرامش بهاری هم در 15 قسمت 10 دقیقه ای بعد ازظهرها از رادیو ایران پخش خواهد شد که شامل بخش های ارتباط زنده با مجریان و دست اندرکاران طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه سراسر کشور و نیز ارتباط تلفنی با حجت الاسلام شرفخانی رئیس ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری و دبیر این طرح به منظور ارائه آخرین اخبار و گزارش های طرح نوروزی آرامش بهاری است.

وی افزود: در همین راستا ویژه برنامه ای نیز با موضوع آرامش بهاری در 20 قسمت 15 دقیقه ای از رادیو معارف پخش خواهد شد.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه (س) دوم در اواخر تعطیلات نوروزی و تقارن طرح نوروزی آرامش بهاری با ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی از 10 تا 15 نوروز، برنامه های رادیویی و تلویزیونی تولید شده در این ایام با رویکرد طرح سوگواره یاس نبوی خواهد بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 354234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha