48 سفره هفت سین فاطمی در امامزادگان استان یزد پهن می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد، از پهن شدن 48 سفره هفت سین فاطمی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه از اجرای برنامه تحویل سال در جوار 48 امامزاده و بقعه متبرکه سطح استان خبر داد و گفت: مراسم تحویل سال در امامزادگان استان با قرائت نماز مغرب و عشاء آغاز و با سخنرانی و قرائت دعای کمیل توسط مداحان اهل بیت ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی قرائت قرآن و ویژه برنامه های لحظه تحوبل سال را از دیگر برنامه های امامزادگان در لحظه تحویل سال دانست و افزود: در همین راستا 48 سفره هفت سین فاطمی در سطح امامزادگان استان پهن می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در 51 امامزاده سطح استان اظهار داشت: در این طرح برنامه های متنوعی در سطح امامزادگان استان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد برپایی نمایشگاه های فرهنگی،خیمه های معرفت، غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، عفاف و حجاب، نقاشی کودکان، ایستگاه های صلواتی را از مهم ترین بخش های این طرح اعلام کرد.

 

وی با اشاره به آماده سازی امامزادگان جهت اسکان مسافران نورورزی افزود: 24 امامزاده استان آماده اسکان مسافران در این ایام می باشند.

 

میرجلیلی، همچنین از چاپ 10 هزار کتابچه اطلس یزد خبر داد و گفت: در این کتاب امامزادگان و بقاع متبرکه استان و خدمات آنها جهت رفاه حال مسافران نوروزی معرفی شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 354232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha