نوروز جشن آشتی، نوآوری و هماهنگی با طبیعت است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، نوروز را فرصتی برای نوآوری و خلاقیت در برنامه های متداول دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حسین گنجی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، امروز(28اسفند) در جمع کارکنان این اداره کل با قدرانی از زحمات کارکنان در فراهم کردن برنامه های متنوع فرهنگی هنری، با اشاره به دستاوردهای فرهنگی هنری در سال 92 گفت: امید است در سال جدید شاهد برنامه های مبتنی بر روندی نوین و ارتباط بیشتر هنرمندان و اصحاب فرهنگ با مردم و رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر استان باشیم.

 

وی در ادامه، به کیفیت بخشی برنامه های فرهنگی هنری و کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت و تصریح کرد: فعالیت های عمومی و تخصصی در حوزه فرهنگ و هنر و کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به نیروی انسانی موجود و امکانات و ظرفیت های درونی و بیرونی به خوبی انجام شد.

 

وی گفت: اصل کیفیت بخشی ماموریت ذاتی نهاد هاست و کمیت ها ظاهر برنامه ها و به نوعی پیش نیاز کیفیت است، از این رو توجه بیشتر به اصالت کیفیت بخشی در برنامه ها به عنوان ماموریت اصلی همه بخش ها یک اصل پذیرفته شده و شعار محوری بوده و به طور طبیعی در این بخش ما هم مانند بخش های دیگر اهتمام جدی داریم و سعی کردیم برنامه هایمان را در سال جدید با این رویکرد جدید بیشتر پیگیری کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک نوروز باستانی و آرزوی سلامتی و سعادت برای همکارن یاد آور شد:دستیابی به جایگاهی شایسته در فرهنگ و هنر را از خداوند متعال خواهانیم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 354186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha