توسعه و پیشرفت استان در گرو داشتن یک روح واحد است

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: باید آغازگری کرد و یک روح واحد شویم تا بتوانیم استان را به توسعه و پیشرفت برسانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان در نشست صمیمی استاندار گلستان با کارکنان ستادی با قدردانی از زحمات کارکنان؛ آنها را به عنوان اولین الفبای اقدام خدمتی دانست و اظهار داشت: بنیانگذاری تعامل؛ جوهره اصلی این نشست است که می تواند ماندگاری را درعرصه ارتباط وهمچنین خاطرات ماندگاری را در رابطه های فی مابین در آنان ایجاد کند.


وی با بیان اینکه تعامل نوعی صله رحم است، افزود: کارکنان؛ در واقع قوم وخویش همکارهستند و شرط اولیه در این موضوع این است که باهم صله رحم داشته باشیم.


استاندار گلستان تصریح کرد: زمان و وقت کارکنان مال مردم است و باید ثانیه ها و دقایق آن را مدیریت کرد.


وی گفت: این جلسه به نوعی یک جلسه شورای اداری است که اگر کارکنان استانداری عزم خود را جزم کنند و همنوا شوند می توانند استان را تغییر دهند وظرفیت شما را به عنوان همکار فرهیخته آورده ام یک تعریف بی محتوا و تعارف نبوده است.
 

استاندار گلستان بر برگزاری این چنین جلسات مستمر، منطقی و لازم تاکید کرد وافزود: با تشکیل کمیته رفاهی موافقم و مسائلی از جمله حقوقی و مالی، امنیت شغلی، رفاهی و ورزشی کارکنان که در این جلسه مطرح شد و باید بیشتر پیگیری و مساعدت شود را ضروری برشمرد.


مقام عالی دولت در گلستان اظهارداشت: مدیریت استاندار یک مدیریت رفیقانه با حفظ اصول است که اگر جوهره خدمت ایجاد نشود ارزش نخواهد داشت.


صادقلو ابراز امیدواری کرد: باید آغازگری کرد و یک روح واحد شویم تا بتوانیم استان را به توسعه و پیشرفت برسانیم.


استاندارگلستان در پایان جلسه برای تک تک کارکنان و خانواده هایشان آرزوی توفیق، تندرستی و سلامتی کردند.


به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، در این نشست؛ دو نفر ازهمکاران علی نصیبی و خانم لوایی به نمایندگی از کارکنان نقطه نظرات، مسائل و مشکلات کارکنان را در موضوعات مختلف از جمله به کارگیری کارکنان استانداری برای پست های مدیریتی، حقوق ومزایای کارکنان، تغییر وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی، توجه به امور ورزشی، رفاهی و مسکن کارکنان، استفاده از اینترنت و به کارگیری بیشتر بانوان در پست های مدیریتی مطرح کردند و از استاندار گلستان به خاطر انتصاب کارکنان استانداری به عنوان فرماندار، مدیران کل ستادی و میانی تشکر وقدردانی کردند.


همچنین دراین جلسه از زحمات تمامی همکاران با اهدای هدیه و پیام تبریک تشکر و قدردانی شد.


پایان پیام/

کد خبر 354153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha