بهره مندی 1462 بیمار خاص از خدمات حمایتی کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از ارائه خدمات حمایتی به یکهزار و 462 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، علی اکبر نخعی با تاکید بر اهمیت سلامت مددجویان در توانمند شدن آنان، یادآور شد: کمیته امداد با در نظر گرفتن یک بسته بیمه مکمل، توانسته بسیاری از هزینه های درمانی این افراد را تامین کند.


وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از مددجویان تحت حمایت، با برنامه ریزیهای صورت گرفته شده، هزینه های درمانی بیماران سرطانی و شیمی درمانی تا 100 درصد در بخش بستری و در بحث هزینه های دارو تا 90 درصد تامین می شود.


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان در ادامه افزود: علاوه بر موارد فوق، در راستای بهبود هر چه سریعتر این مددجویان به آنان کمک های مختلفی از قبیل سبد غذایی، هزینه های ایاب و ذهاب و ... ارائه می شود.


نخعی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از همه خیرینی که با این نهاد همکاری می کنند، افزود: خیرین بزرگوار می توانند در راستای کمک به بیماران صعب العلاج در قالب طرح شفا، این عزیزان را مورد حمایت قرار دهند.


وی یادآور شد: از ابتدای سالجاری برای درمان 89 بیمار خاص تحت حمایت بالغ بر 1 میلیارد و 176 میلیون ریال از سوی این نهاد هزینه شده است.


واریز عیدی 35هزار سرپرست خانوار تحت حمایت به حساب شان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: سعی مجموعه امداد بر این است که رقم عیدی و مستمری خانواده ها تا 29 اسفندماه به حساب سرپرست خانوار واریز شود.


نخعی خاطرنشان کرد: رقم تعیین شده برای عیدی خانوارها معادل همان مبلغ مستمری است که به صورت ماهانه دریافت می کنند.


وی ادامه داد: عیدی تعلق گرفته به خانواده هایی که از خدمات مستمر امداد بهره مند می شوند، بسته به جمعیت تحت سرپرستی، بین400 هزار تا 750 هزار ریال متفاوت است.


معاون حمایت و سلامت خاواده کمیته امداد خراسان جنوبی آمار خانواده هایی که از خدمات مستمر این مجموعه بهره مند می شوند و مشمول دریافت عیدی می باشند را 35 هزار و 500 خانواده برشمرد.


وی گفت: کل مبلغ درنظر گرفته شده برای عیدی خانواده های تحت حمایت، 16 میلیارد و 900 میلیون ریال است.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، به گفته وی بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته این رقم معادل همان 16 میلیارد و 900میلیون ریالی است که برای مستمری مددجویان تأمین شده است.


نخعی تصریح کرد: از آنجایی که تمامی پرداخت های ما از طریق کارت های الکترونیک است، لذا این مبلغ به محض واریز به حساب سرپرستان خانوارها،قابل برداشت است.


پایان پیام/ 

کد خبر 354150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha