کارگاه انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه پیام نور زنجان برگزار شد

خبرگزاری شبستان: کارگاه انجمن های علمی دانشجویی مطلوب با حضور دانشجویان 9 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اولین گردهمایی دبیران انجمن های علمی دانشگاه های پیام نور استان زنجان در قالب یک روز در دو نوبت صبح و عصر با حضور بیش از 50 نفر از دبیران و فعالان این انجمن ها در رشته های مختلف علمی و مسئولان فرهنگی از 9 مرکز و واحد برگزار شد.


کارگاه انجمن های علمی با حضور دکتر محمدرضا شمشیرگر نماینده وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با هدف تقویت تشکل های دانشجویی در سالن اجتماعات شهید چمران دانشگاه پیام نور مرکز زنجان برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان نحوه تشکیل، برگزاری انتخابات و عضوگیری در انجمن های دانشجویی، کارکرد انجمن، نحوه تعامل با دانشجویان و اجرای برنامه ها، نحوه شرکت در جشنواره ها و همایش ها به ویژه جشنواره ملی حرکت، مستندسازی فعالیت های انجمن از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه بود.
 

همچنین بررسی مشکلات انجمن های دانشجویی از دیگر مباحثی بود که در کارگاه انجمن های علمی دانشجویی مطلوب با مشارکت دانشجویان مطرح شد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 354135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha