امنیت، سلامت، نشاط ره آورد نظم و قانون شعار پلیس در طرح نوروزی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان سمنان شعار امسال پلیس در طرح نوروزی را ˈامنیت، سلامت، نشاط ره آورد نظم و قانون استˈ بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار محمد رضا میرزایی (28 اسفند) به مناسبت آغاز تعطیلات سال جدید وطرح ترافیکی نوروز 93 درنشست خبری با اعلام این مطلب گفت: نقش مردم و مسافران نیز در ارتقای امنیت و برقراری نظم ترافیکی در شهرها و برون شهری لازم و ضروری است.


وی با اشاره به فعالیت 66 ایستگاه پلیس شامل 15 ایستگاه راهنمایی و رانندگی، 18 ایستگاه پلیس راه و 32 ایستگاه انتظامی در محورهای مواصلاتی و نیز مبادی ورودی و خروجی شهرها اظهار داشت: این طرح تا هفدهم فروردین 93 با مشارکت دستگاههای مختلف اجرایی، خدماتی، امدادی و انتظامی استان سمنان ادامه دارد.


وی افزود: اهداف پلیس راه و راهور در تعطیلات نوروز بهبود وضعیت ترافیکی، ارتقای ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی است.


میرزایی با اشاره به همراهی مناسب مردم در کاهش سوانح رانندگی در نوروز گذشته، اظهار داشت: اجرای صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه بیشترین تاثیر را در کاهش سوانح دارد.


وی با تاکید بر صبر و حوصله و پرهیز از شتاب و عجله در رانندگی، از همکاری و تعامل دستگاه های امدادی و خدماتی در طرح انتظامی ترافیکی نوروز قدردانی کرد.


فرمانده انتظامی استان سمنان از تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس بر رفتار ترافیکی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر در طرح نوروزی خبر داد.


وی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال بیش از چهار هزار نفر نیروی پلیس این استان شرکت دارند افزود: پلیس و سایر نیروهای شرکت کننده در طرح نوروزی شرکت در این طرح را همانند جهاد در راه خدا می دانند و نهایت تلاش خودرا برای ارائه خدمات مناسب به کار گرفته اند.


میرزایی از همکاری و تعامل بسیار خوب دیگر دستگاههای امدادی و خدماتی در طرح انتظامی ترافیکی نوروز قدردانی کرد و گفت: این فعالیتها از یک سو و مشارکت و همراهی مردم از سویی دیگر نوروزی خاطره انگیز را رقم می زند.
 

پایان پیام/

کد خبر 354134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha