مهران آماده استقبال از زائران نورزی است

خبرگزاری شبستان: فرماندار مهران، از آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرایی و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی به ویژه زائران عتبات عالیات خبر داد.

مراد ناصری، فرماندار شهرستان مرزی مهران، صبح امروز(28 اسفند) با بیان این مطلب، به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: شهرستان مرزی مهران به دلیل قرار گرفتن در مسیر زوار عتبات عالیات و همچنین وجود یادمان ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفته است.


وی، با بیان اینکه پیش بینی می شود در ایام نوروز 93 بیش از 400 هزار نفر مسافر نوروزی و گردشگر در این شهرستان حضور یابند، ابراز کرد: کاروان های راهیان نور، زائران عتبات عالیات و گردشگران نوروزی از جمله اقشاری هستند که شهرستان مهران پذیرای قدوم آنها خواهد بود.


فرماندار مهران، با اشاره به اینکه کلیه تمهیدات لازم در این شهرستان برای استقبال از کاروان های راهیان نور و زائران عتبات عالیات با همکاری دستگاه های ذیربط فراهم شده است، افزود: در این راستا تعداد 25 اردوگاه، 60 کمپ سوئیتی و زائرسرا و همچنین تعداد 40 تخته چادر گروهی برای اسکان این مسافران تدارک دیده شده است.


ناصری، یادآور شد: شهرستان مهران به عنوان نقطه گردشگری و مسیر تردد زائرین عتبات عالیات و کاروان های راهیان نور و داشتن مناطق تفریحی تاریخی دفاع مقدس با توجه به امنیت منطقه حائز اهمیت فراوان است.


وی، بیان کرد: ستاد تسهیلات نوروزی تشکیل گردیده و سازوکارهای لازم اندیشیده شده، شرح وظایف ارگان ها تشریح گردیده است و امیدواریم با ساز وکارها و برنامه ریزی های انجام گرفته میزبان خوبی برای کسانی که مهران را به عنوان نقطه گردشگری خود انتخاب می کنند، باشیم.


فرماندار مهران، برپایی نمایشگاه هنری تبلیغی، ایستگاههای صلواتی، ایستگاه سلامت، توزیع بسته های فرهنگی بین راهیان نور و مسافران نوروزی، بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم ترین برنامه های ستاد راهیان نور و ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان مهران عنوان کرد.


گفتنی است، شهرستان مرزی دارای 10 یادمان دفاع مقدس و منطقه عملیاتی بوده که همه ساله پذیرای خیل عظیمی از کاروان های راهیان نور از سراسر کشور، خانواده های شهدا و ایثارگران است.


پایان پیام/
 

کد خبر 354110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha