بزرگترین مسابقه کتابخوانی در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری بزرگترین مسابقه کتابخوانی برگرفته از کتاب «حیات طیبه» در ایام نوروز در حرم رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی روز گذشته (27اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش بینی می شود در این مسابقه 2 میلیون نفر شرکت کنند.


حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه این کتاب از کارهای ابتکاری و جدید است، گفت: کتاب «حیات طیبه» چکیده 25 سخنرانی مقام معظم رهبری است که در حرم مطهر رضوی ایراد کرده‌اند.


وی افزود: این کتاب در شمارگان یک‌صد هزار نسخه و با رویکرد تبیین سبک‌زندگی تهیه و مطالب مرتبط با یکدیگر در هر بخش دسته‌بندی شده است.


حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم تمدن اسلامی، موضوع سبک زندگی است که در سال‌های اخیر مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته و ایشان در هر فرصتی به تبیین و تشریح آن پرداخته‌اند.


معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: کتاب "حیات طیبه" در نخستین دوره خود با تیراژ 100 هزار کتاب توسط این معاونت به چاپ رسیده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 354109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha