توجه به سبک زندگی اسلامی در جنگ اقتصادی دشمن ضروری است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: باتوجه به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی دشمن، توجه به سبک زندگی اسلامی ضرورت بسیاری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد نجفی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: با توجه به اینکه در دو سال اخیر مقام معظم رهبری مطالب فراوانی را در خصوص سبک زندگی اشاره فرمودند؛ این فرمایشات همیشه بر مبنای نیاز جامعه است.

 

وی افزود: باتوجه به اینکه در عصر کنونی تمامی دشمنان انقلاب اسلامی ایران در حال مبارزه کردن با انقلاب اسلامی ایران هستند سبک زندگی و توجه به سبک زندگی اسلامی و فاطمی در گذشته، حال و آینده نیاز جامعه اسلامی است.


حجت الاسلام نجفی اظهارداشت: باتوجه به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اقتصادی دشمن، توجه به سبک زندگی اسلامی ضرورت بسیاری دارد.

توجه به سبک زندگی اسلامی و فاطمی مانع رسیدن اهداف دشمن خواهد

وی تصریح کرد: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به سبک زندگی اسلامی و فاطمی مانع رسیدن اهداف دشمن خواهد شد والگو قرار دادن زندگی ائمه معصومین به ویژه حضرت زهرا(س) می تواند ما را در رسیدن به زندگی سعادتمندانه کمک کند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: الگوگیری از زندگی حضرت زهرا(س) نیاز به مقدماتی دارد که باید با سیره حضرت زهرا(س) و زندگانی این بزرگ بانو و ابعاد وجودی و شخصیتی حضرت آشنا شویم و نسبت به سبک و اصول زندگی ایشان آگاهی پیدا کنیم و بعد زندگی خود را با زندگی حضرت زهرا (س) تطبیق دهیم.

 

وی یادآورشد: حضرت زهرا(س) در امور زندگی خود هم دختر نمونه برای حضرت رسول اکرم(ص) وهم همسر نمونه برای امیرالمونین (ع) وهم مادر نمونه برای فرزندان خود بود و در عبادات، معاشرت بادیگران، مسائل اجتماعی، فرهنگی وحتی سیاسی الگو بود.

 

حجت الاسلام نجفی گفت: ساده زیستی، خدا محوری، به فکر مستمندان و همسایگان بودن از جمله مواردی است که می تواند سبک های زندگی ما قرار گیرد.

 

وی در خصوص توجه داشتن به سبک زندگی، افزود: اگر سبک زندگی ما براساس آموزه های دینی بنا شده باشد آثار و برکات بسیارخوب فردی و اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 354100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha