استقرار 450 عضو هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد برای استقبال از مسافران

خبرگزاری شبستان:مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 450 نفر از جوانان داوطلب از امروز در میادین ورودی و خروجی در قالب 15 پست به منظور استقبال از مسافران نوروزی مستقر می شوند.

مسعود مثنوی، مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، شعار سازمان جمعیت هلال ‌احمر را "حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان" دانست و ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ‌های استان و شهرستان بتوان در راستای ارائه خدمات مطلوب به هم ‌وطنان پیشگام بود.


وی جمع‌ آوری و دپوی اقلام مورد نیاز در پایگاه‌ ها به تعداد 30 خانوار، استقرار موتورسیکلت‌ های امدادی، استقرار خودروی آرگو در ایستگاه‌ سرگچینه بویراحمد را از دیگر اقدامات اجرایی این نهاد در سال جدید برشمرد.


مثنوی آغاز طرح امداد و نجات نوروزی را 28 اسفند لغایت 16 فروردین 93 عنوان و افزود: قریب به 250 نفر در دوره بازآموزی اعضا شرکت کردند و این افراد در قالب 12 پایگاه ثابت و سیار، 60 آمبولانس در محورهای مواصلاتی، برپایی اسکان اضطراری و برپایی خیمه نماز نیز خدمات ارائه می ‌کنند.


مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح ایمنی و سلامت نوروزی با شعار "بی ‌گدار به آب نزنیم، ظریف برانیم" را دومین طرح اجرایی این نهاد دانست و اظهار داشت: از امروز 450 نفر از جوانان داوطلب در میادین ورودی و خروجی در قالب 15 پست به منظور استقبال از مسافران نوروزی مستقر می شوند.


مثنوی از طرح "فرشتگان رحمت" به عنوان دیگر برنامه‌ جمعیت هلال ‌احمر یاد کرد و ابراز داشت: این طرح با اولویت خانواده‌ های بدسرپرست، بی ‌سرپرست، زنان سرپرست خانواده است که بسته ‌های حمایتی و معیشتی در قالب خوراک و پوشاک به نیازمندان ارائه می ‌شود.


مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر کهگیلویه و بویراحمد برنامه ‌های اجرایی در جمعیت هلال ‌احمر استان را طرح راهنمایی مسافران نوروزی، امداد و نجات، فرشتگان رحمت و راه ‌اندازی سامانه 112 عنوان کرد و گفت: طرح "داوطلب ‌یار امداد و نجات" از دیگر برنامه ‌های جمعیت است که با توجه به حجم زیاد کارهای امدادی در پایگاه‌ های سرگچینه بویراحمد، شلال ‌دان باشت و پایگاه توت ‌نده دنا، از ظرفیت داوطلبان استفاده می ‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 354078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha