اسکان میهمانان نوروزی بویراحمد در یک هزار 800 کلاس درس

خبرگزاری شبستان: رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از اسکان میهمانان نوروزی در بیش از یک هزار و 800 کلاس درس خبر داد و افزود: در این مکان ها حتی المقدور امکانات مورد نظر برای اسکان تدارک دیده شده است.

محمدرضا شریعتی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن نوروز باستانی به مردم میهمان نواز این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در راستای خدمت رسانی به مسافران نوروزی، ستادی در اداره آموزش و پرورش به عنوان ستاد اسکان فعالیت دارد و برآمده از کمیته اسکان مسافران نوروزی است.

شریعتی با بیان این که آموزش و پرورش بار اصلی اسکان مسافران نوروزی را به دوش می کشد، افزود: در این راستا تمهیدات فراوانی اندیشیده شده است.

وی از تعیین بیش از یک هزار و 800 کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد و بیان داشت: در این مکان ها حتی المقدور امکانات مورد نظر برای اسکان شامل فرش و موکت تدارک دیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: با توجه به سیاست وزارت آموزش و پرورش مدارس به 3 رتبه درجه بندی شده اند و درجه یک تجهیزاتی مثل پتو، فرش، تلویزیون و یخچال و حمام دارند، درجه 2 فقط پتو و فرش دارد و درجه سه فقط موکت دارد.

شریعی اظهار امیدواری کرد آن طور که در شان مردم استان و شهرستان بویراحمد است، میهماندار خوبی برای گردشگران نوروزی باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 354076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha