انجام بیش از 21 هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی در گیلان

خبرگزرای شبستان: رئیس اداره بازرسی صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در چهارچوب طرح نظارتی ویژه نوروز 93 و طی 10روز اول اجرای طرح مذکور، 21 هزار و 600 مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، علیرضا حسینیان، رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از 21 هزار و 500 مودر بازرسی در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز 93 در سطح استان انجام شده است، اظهار کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها تعداد 708 مورد تخلف شناسایی شد.
 

وی تصریح کرد: بیشترین تخلفات کشف شده در این بازرسی‌ها از نظر تعداد پرونده‌ها متعلق به واحدهای عرضه‌کننده غلات، حبوبات، مواد پروتئینی و میوه بوده است.
 

حسینیان تاکید کرد: گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و نداشتن پروانه بیشترین میزان تخلفات را به خود اختصاص داده است.
 

رئیس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: برای متخلفان مذکور پرونده‌هایی به ارزش مجموعاً حدود 16 میلیارد ریال تشکیل و پرونده‌های مذکور برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش‌های واصله به سامانه 124 ستاد خبری این سازمان از میان 359 مورد گزارش، 213 مورد منجر به تشکیل پرونده تخلف شده است.
 

حسینیان اذعان کرد: این سازمان با همراهی ادارات ذیربط نظیر تعزیرات حکومتی مرکز بهداشت، استاندارد و اتاق اصناف تعداد 82 مورد گشت ویژه مشترک بازرسی نیز برگزار کرده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 354072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha