رسانه ها باید در مورد مسائل فرهنگی جامعه بیش از پیش کار کنند

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس با اشاره به اینکه رسانه ها باید در مورد مسائل فرهنگی جامعه بیش از پیش کار کنند، گفت: تغییر فکر و فرهنگ جامعه به سادگی اتفاق نمی افتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر محمدباقر کشفی، مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس امروز (26اسفند) در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه فارس، با اشاره به اینکه باید شاهد پویایی و تحرک بیشتر در مسائل علمی و کارشناسی در برنامه های صدا و سیما باشیم، گفت: صدا و سیما وظیفه فراهم کردن فضا، بستر و زمینه برای اظهار مباحث کارشناسی را فراهم کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه استادان دانشگاه ها، علما و استادان حوزه باید سطح دانایی و مخاطب را بالا ببرند، یادآور شد: رسانه ها در استان در جهت بهبود شرایط جامعه و فرهنگ سازی تلاش می کنند.

وی با یادآوری این مطلب که کمتر رخدادی است در استان که مورد توجه اهالی رسانه های استان قرار نگیرد اما کمتر این تلاش ها دیده می شود، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ما 20 شبکه ملی و صدها شبکه رادیو و تلویزیون دارد که هر کدام رسالت های خاص خود را دارند که اینها بر اساس ذائقه های مختلف مردم در نظر گرفته شده است.
 

دکتر کشفی با اشاره به اینکه رسانه ها باید در مورد مسائل فرهنگی جامعه بیش از پیش کار کنند، اظهار داشت: تغییر فکر و فرهنگ جامعه به سادگی اتفاق نمی افتد و کارشناسان رسانه در این زمینه باید تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

 

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از برترین های صدا و سیمای مرکز فارس از زحمات اصحاب دیگر رسانه های استان نیز تقدیر به عمل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 353792

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha