سید صادق رضایی دبیر شورای عالی کتاب شد

شورای عالی کتاب در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تشکیل و سید صادق خبرگزاری شبستان: رضایی طی حکمی از سوی حجت الاسلام شهاب مرادی به عنوان مشاور رئیس سازمان و دبیر این شورا منصوب شد.

به گزارشخبرگزاری شبستان، حجت الاسلام شهاب مرادی در این حکم با اشاره به روحیه انقلابی و بهره مندی سید صادق رضایی از تجارب ارزشمند و همچنین پیروی از دستور قرآنی «وشاورهم فی الامر» می افزاید: انتظار می رود، شورای کتاب با برگزاری منظم جلسات، موضوعات ارجاعی را با جدیت پیگیری کند.

 

وی شناسایی ضعف ها، ارائه ی طرح های کاربردی، همسوسازی هرچه بیشتر تولیدات مکتوب سازمان با نیازهای واقعی شهروندان و بخش های مدیریت شهری، تقویت همکاری با نهادهای ارزش مدار و فعال در این زمینه و همچنین ایجاد تعامل کارساز با نویسندگان متعهد را از مهمترین رسالت های این شورا برشمرد.

 

در این حکم آمده است: چنانچه رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند «ما در قبال فرهنگ عمومی کشور، مسئولیت شرعی داریم» برای به انجام رساندن این وظیفه باید بر افکار و رفتار «روحیه خدمت، نیت خدایی، درایت و مدیریت جهادی حاکم باشد». پیروزی ما در میدان جنگ نرم و در ستیز با ناتوی فرهنگی، در گرو عمل به همین فرموده است.

 

گفتنی است، سید صادق رضایی با 20 سال سابقه فعالیت فرهنگی، تجربه چهار سال مدیریت عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور را در کارنامه دارد.

 

اعضای شورای عالی کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با انتخاب رئیس سازمان و از بین افراد خبره و کارشناس این حوزه در سطوح ملی انتخاب خواهند شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 353777

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha