پارک های بادی غیر استاندارد در ایام نوروز پلمب می شوند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر گفت: در آستانه عید نوروز پارک های بادی و بازی غیر مجاز پلمب می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، محمد رحیم بهره مند، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر، امروز (26 اسفند) با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز پارک های بادی و بازی غیر مجاز پلمب می شوند، در جمع خبرنگاران گفت: به شهرداری هایی که برای کسب درآمد در ایام نوروز اقدام به ایجاد پارک های بادی می کنند توصیه می شود از صدور مجوز به پارک های بادی غیر استاندارد خودداری کنند.

 

وی افزود: دیوارهای مرگ نیز باید برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتورسوار و تماشاگران باید از استانداردهای لازم و کافی را داشته باشند.

 

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان بوشهر تصریح کرد: در زمینه آموزشی نیز در سرانه آموزشی درکشور رتبه نخست را داریم و علاوه برآموزش دانشجویان و دیگر قشرهای متقاضی آموزش، بیش از چهار هزار و 335 نفرساعت آموزش برای مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی برگزار شد.

 

 

بهره مند خاطر نشان کرد: درسال جاری ترویج و اطلاع رسانی در زمینه استاندارد را در مدارس ابتدایی و مهدهای کودک استان آغازکردیم و جلساتی با عنوان آشنایی با فرهنگ استاندارد برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 353773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha