حمایت ویژه پارک علم و فناوری استان یزد از طرح های توسعه فناوری آب

خبرگزاری شبستان: معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد، از حمایت ویژه تسهیلاتی و اعتباری این نهاد از موسسات فناور و کارآفرینان فعال در حوزه آب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، مهندس شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد، از حمایت ویژه تسهیلاتی و اعتباری این نهاد از موسسات فناور و کارآفرینان فعال در حوزه آب خبر داد و با اشاره به دیدار صورت گرفته با دکتر بهرامی، رئیس ستاد توسعه فناوری آب در معاونت علمی ریاست جمهوری، گفت: در این دیدار که با هدف طرح مشکلات موجود و زمینه های کمک به کنترل بحران آب در استان یزد انجام شد، محورهای مذاکراتی متعددی مطرح و با حسن نظر مدیران ستاد فناوری آب، تصمیمات خوبی اتخاذ گردید.

 

وی افزود: از جمله موارد مورد تاکید و تصویب شده در این دیدار می توان به حمایت ویژه از ایده ها، فناوران و کارآفرینان حوزه صنعت آب اشاره داشت.

 

شکوهی تصریح کرد: حوزه های حمایتی پارک مواردی همچون ارزیابی و مدیریت منابع، استحصال و بهره برداری، آبیاری، تصفیه پساب، آب شیرین کن ها، تغییر الگوهای کشت و دیگر محورهای مرتبط با کنترل و کاستن برداشت از منابع را شامل می شود.

 

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان یزد، وی نوآوری، اجرایی بودن و تایید طرح ها و ایده را از مهمترین شرایط لازم جهت برخوداری طرح های مذکور از حمایت های ستاد دانست.

 

وی با اشاره به مأموریت، رسالت سازمانی و همچنین ساختار حمایتی پارک های فناوری از مؤسسات دانش بنیان و ارتباط گسترده و همزمان این نهاد با بخش خصوصی و دولتی اظهار داشت: پارک علم و فناوری یزد می تواند با کمک مدیران، صاحب نظران و فناورینان موفق استان، کارکردی کلیدی در کمک به کنترل بحران آب در استان داشته باشد و با هدایت و حمایت ریاست دستگاه، مقدمات مفصلی به این منظور تدارک شده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 353757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha