استقرار 6 ایستگاه سلامت در ایام نوروز/فعالیت 35 پایگاه اورژانس در قم

خبرگزاری شبستان: معاون مرکز فوریت‌های پزشکی قم گفت: در طرح نوروز اورژانس ۱۸ پایگاه شهری و ۱۷ پایگاه جاده‌ای دایر شده و علاوه بر آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و۱۰ دستگاه موتورلانس خدمات دهی می‌کنند.

مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برنامه‌های این معاونت در ایام نوروز گفت: امسال نیز اورژانس همانند سال‌های گذشته در خدمت رسانی به مردم و مسافران آماده بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.


وی افزود: ما در ایام نوروز در آماده‌باش کامل به سر می‌بریم و تمامی نیروها و آمبولانس‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.


معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طرح نوروزی اورژانس قم همزمان با سراسر کشور، از امروز (26 اسفند) آغاز شده و تا 16 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.


فراهانی بیان داشت: در این 20 روز پرسنل اورژانس 115 قم به امداد رسانی سریع پرداخته و در صورت بروز هر گونه مشکلی به زائران و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.


وی ادامه داد: در طول ایام نوروز شش ایستگاه سلامت در سطح محورهای استان قم دایر خواهد شد که در اتوبان قم – تهران، اتوبان قم - کاشان و محور قم - سلفچگان خواهند بود.


معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی در این ایام در آماده باش کامل خواهند بود که شامل پزشک، پرستار، کاردان فوریت‌ها و بیهوشی می‌شود.


فراهانی با اشاره به خدمات دهی اورژانس در شهر قم گفت: حجم زائران و مسافران اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز به ویژه زمان سال تحویل بسیار زیاد خواهد بود و از این رو اورژانس در این مراکز نیز حضور خواهد داشت.
 

وی افزود: برای خدمات رسانی مطلوب‌تر علاوه برامکانات درمانی در پایگاه‌های مستقر در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران و امکانات خودرویی، چندین دستگاه موتورلانس(موتورسیکلت امدادی) نیز در اطراف این اماکن مستقر خواهند شد.
 

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: در طرح نوروز اورژانس 18 پایگاه شهری و 17 پایگاه جاده‌ای دایر خواهند بود و علاوه بر آن یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و10 دستگاه موتورلانس به مردم خدمات می‌دهند.
پایان پیام/

کد خبر 353730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha