برگزاری نشست دبیران ستادهمکاری حوزه علمیه و آموزش وپرورش منطقه 4 کشور

خبرگزاری شبستان: نشست دبیران کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش منطقه چهار کشوری به میزبانی استان آذربایجان شرقی در تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، نشست دوره ای دبیران کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش منطقه چهار کشوری به میزبانی استان آذربایجان شرقی در تبریز در حال برگزاری است.

 

این نشست با حضور حجت الاسلام والمسلمین ملکی، مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، دبیران کمیته های ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش هفت استان آذربایجان غربی، همدان، زنجان، اردبیل، کرمانشاه و کردستان از صبح تا عصر روز دوشنبه در حال برگزاری است.


در ابتدای این نشست، که با تاخیر یک ساعته آغاز شد، جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به عرض خیر مقدم پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین ملکی دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ارائه گزارش کرد.


مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی هنگامی که مدیرکل آموزش و پرورش استان قصد ترک نیم ساعته جلسه را داشت، از وی طرح سوالی کرد و گفت: شما به ما حوزویان بفرمایید، جایگاه طلبه در مدرسه و آموزش و پرورش کجاست؟ طلبه باید به صورت چهره به چهره با دانش آموز به گفتگو بپردازد.


همچنین حجت الاسلام علی انتظاری مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی و حجت الاسلام سید حسین سیدی ثانی مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به سخنرانی پرداختند.


حجت الاسلام سید حسین سیدی ثانی مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز به بیان مشکلات فرهنگی و حلقه مفقوده عرصه حوزه و فرهنگ پرداخت.


در ادامه حجت الاسلام اسکندری قائم مقام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی و حجت الاسلام علی پوررادی دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به ارائه گزارش پرداختند.


مدیر مدرسه علمیه صادقیه تبریز نیز با اعلام اعزام 17 طلبه خواهر به مدارس آموزش و پرورش استان، خواستار راه اندازی واحد پاسخ به شبهات در مدارس شد.


دیدار با آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و ارائه گزارش مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه های این نشست بود.


در نوبت عصر این نشست، دبیران استان های اردبیل، کرمانشاه و کردستان به ارائه گزارش پرداخته و سپس حجت الاسلام مختار مسعودی نیا مدیر حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی سخنرانی کرده و رئیس آموزش و پرورش شهرستان میانه نیز به ارائه گزارش می پردازد.


این نشست، با جمع بندی نهایی مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، عصر امروز به اتمام می رسد.


پایان پیام/
 

کد خبر 353714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha