توزیع میوه شب عید به نرخ دولتی در 40 نقطه همدان

خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی فرمانداری همدان از توزیع میوه شب عید با نرخ دولتی خبر داد و گفت: میوه شب عید با نرخ دولتی در 40 نقطه شهر توزیع خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، محمد علی محمدی ، معاون برنامه ریزی فرمانداری همدان، از فعالیت 460 واحد نانوایی در سطح شهرهمدان خبر داد و گفت: یکصد نانوایی برای ایام تعطیل نوروز در خواست مرخصی داشتند که به فراخور زمان کاری و کارکرد واحد نانوایی با مرخصی آنها تا سقف سه روز موافقت شده است.

 

وی گفت: مرخصی های موافقت شده به نحوی است که نوبت تعطیلی ها و پوشش خدمات منطقه ای هر واحد لحاظ شده است.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری همدان ادامه داد: مرخصی نانوایی ها پراکنده بوده به طوری که دو واحد مجاور در یک منطقه همزمان تعطیل نباشند.

 

این مقام مسئول از توزیع میوه شب عید با نرخ دولتی خبر داد و تصریح کرد: میوه شب عید با نرخ دولتی در 40 نقطه شهر توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: سال گذشته در 80 نقطه توزیع میوه داشتیم اما در سال جاری این تعداد به 40 نقطه برای رصد و بازرسی بهتر کاهش داده شده است.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری خواستار نظارت بهتر بر قیمتها توسط اتاق اصناف شد و ادامه داد: 8 اکیپ بازرسی از اصناف ویژه ایام نوروز تشکیل شده است که 2 اکیپ مختص سرکشی از عملکرد ساعات پخت نانوایی ها می باشد.

 

وی خواستار اعلام شیف تعطیل نانوایی ها و واحد های جایگزین شد و تاکید کرد: اطلاعات ساعات فعالیت نانوایی های در مبادی ورودی شهر برای اطلاع گردشگران اعلام شود.

 

محمدی از اختصاص سهمیه فوق العاده آرد نوروزی به برخی از واحدهای نانوایی خبر داد و اضافه کرد: این امکان برای نانوایی های واقع در مسیرهای پر تردد و در معرض عبور مسافران پیش بینی شده است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان، در پایان گفت: بخشداری ها با کمک دهیاری های روستا ها بر عملکرد نانوایی های روستا ها نظارت کنند.

 

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 353650

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha