گلستان آماده میزبانی در نوروز/ آمادگی دستگاه ها برای سفر ایمن مسافران

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان گفت: گلستان آماده میزبانی در نوروز است و تمامی دستگاه های مرتبط با سفرهای نوروزی در استان با تمام قوا و امکانات در تلاشند تا سفرهای خوب و ایمن را برای مردم فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان در رزمایش آغاز طرح نوروزی 1393 استان گلستان در ستاد فرماندهی انتظامی استان، گفت: ایجاد امنیت و سلامت در ظرفیت کار نیروهای انتظامی و امدادی موج می زند که در تمام اوقات و به ویژه در زمان های خاص نوروز و تابستان و ایام ویژه، ایجاد امنیت و سلامت و خدمت به انسان ها را در دستور کار خود قرار می دهند.


وی افزود: خانواده ها در ایام نوروز با امید سفرهای خوب و ایمن به نقاط مختلف کشور سفر می کنند تا با ایجاد روحیه مضاعف برای شروع سالی پربار خود را آماده کنند.


نماینده عالی دولت در گلستان تأکید کرد: نیروهای انتظامی و امدادی در رقم زدن اوقاتی خوش و ایمن همراه با شادی تأثیر بسزایی دارند.


وی، خدمت در نیروهای انتظامی و امداد و نجات را یک جهاد اساسی در راه حق دانست و خاطرنشان کرد: قلمرو کار نیروهای انتظامی و امداد و نجات، نجات جان انسان هاست و بر اساس آموزه های دینی نجات انسان ارزش و جایگاه ویژه ای نزد پروردگار دارد.


استاندار گلستان با تأکید بر ضرورت خدمت صادقانه در دستگاه های مختلف، تصریح کرد: فردی که برای مردم کار می کند نیاز است تا روح مهربانی در آن موج بزند و اگر فرد با زبان مهربانانه خدمتش را انجام دهد تأثیر چند برابر در جامعه خواهد داشت.
 

وی با بیان اینکه خدمت در دستگاه ها و به خصوص نیروهای انتظامی و امدادی باید با سعه صدر، مهربانی و دلسوزی باشد، تصریح کرد: اگر خدمت اینگونه باشد چنان چه تلاشش به نتیجه نرسد مخاطب نمی گوید کار انجام نداد بلکه می گوید نشد که کاری انجام شود و این دو برداشت بسیار متفاوت است.


به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 93 گلستان، گفت: گلستان آماده میزبانی در نوروز است و تمامی دستگاه های مرتبط با سفرهای نوروزی در استان با تمام قوا و امکانات در تلاشند تا سفرهای خوب و ایمن را برای مردم فراهم کنند.


دکتر صادقلو در پایان یادآور شد: استان گلستان از نظر گردشگری دارای ظرفیت های فراوانی است و دوباره از همه نیروها در کلیه دستگاه ها می خواهم با تمام ظرفیت در معرفی ظرفیت های گردشگری استان تلاش کنند تا استان گلستان میزبان شایسته ای برای مسافران و گردشگران باشد.


پایان پیام/

کد خبر 353617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha