رمز موفقیت جوانان ایران اسلامی، خود باوری است

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: خود باوری، دین داری و اعتماد به نفس، رمز موفقیت جوانان جامعه ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، امروز(26اسفند) در آخرین نشست نیروهای وظیفه نمایندگی سال 92، جوانان را بهترین سرمایه جامعه عنوان کرد و گفت: دینداری، خود باوری و اعتماد به نفس جوانان بهترین راه برای رسیدن به موفقیت و آسایش خود و خانواده خواهد بود.

 

وی به تأسی از سفارشات گهربار پیامبر اکرم(ص) به امیرالمومنین(ع)، تصریح کرد: جوانی خودتان را قبل از پیری غنیمت بدانید و در افزایش بصیرت تقویت مبانی اعتقادی خود بکوشید.

 

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون بصیرت گفت: بصیرت داشته باشید تا روشنای دل باشد؛ زیرا چراغ بصیرت در مسیر زندگی از گمراهی انسان پیشگیری می کند.

 

وی با بیان اینکه به فرمایش امیرالمومنین(ع) هر انسانی که قدر خود را نداند، به نابودی و هلاکت می رسد، عنوان کرد: انسان یا دچار افراط می شود یا تفریط؛ لذا این دو باعث کبر و غرور شده و به واسطه این دو رذیله اخلاقی انسان از راه خدا خارج می شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، با اشاره هب اینکه با مطالعه و انس باکتاب می تواند بینش و بصیرت انسان را بالا ببرد، گفت: نقش موثر در زندگی هر فرد را پدر و مادر ایفا می کنند که بعد ار خداوند باید قدرشناس آنها باشیم و احترام آنها را کاملاً رعایت کرده و بکوشیم به آنها احسان و نیکی کنیم.

 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 353603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha