ثبت نام شانزدهمین جشنواره خوارزمی در شهرکرد آغازشد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از آغاز ثبت نام شانزدهمین جشنواره خوارزمی در بخش دانش آموزی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

پوران حق گوی، رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان از شهرکرد، گفت: این جشنواره همزمان با سراسر کشور در استان کردستان، در دو بخش نوجوان و جوان و در 16 گروه علمی برگزار می شود.

 

وی محورهای پژوهشی جشنواره را پژوهش‌های بنیادی، کاربردی، توسعه‌ای، اختراع و نوآوری عنوان کرد و افزود: ایجاد زمینه های مساعد برای حضور دانش آموزان و هنرجویان دوره متوسطه درعرصه پژوهش، نوآوری، ابتکار و اختراع و تبلیغ، ترویج و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین آنان و همچنین رشد کیفی طرح ها و اجرای مطلوب بخش آنها از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

 

حق گوی، گفت: کلیه شرکت کنندگان باید برای ثبت نام در شانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی حداکثر تا 30 فروردین 93 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره و با همکاری پژوهش سراهای دانش آموزی و دبیر جشنواره منطقه ، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، زمان تحویل طرح ها توسط شرکت کنندگان به واحدهای آموزشی محل تحصیل و ارسال آنها به منطقه آموزش و پرورش را هم تا پایان فروردین 93 اعلام کرد.

 

وی افزود: جشنواره جوان خوارزمی بستر مناسبی برای شناسایی، جذب و پرورش دانش آموزان با استعداد کشور در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 353537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha