متولیان در تلاش برای تحقق منویات رهبری در خصوص کانونهای مساجد هستند

خبرگزاری شبستان: مشاور دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در امور روحانیون گفت: متولیان در تلاش هستند تا به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد جامع عمل بپوشانند.

حجت الاسلام سید علی حسینی خراسانی، مشاور دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در امور روحانیون در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سال 71 پیرو تصویب شواری عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف شد در این زمینه اقدام کند.


وی مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان را یکی از عوامل تشکلی این کانون ها اعلام کرد و افزود: استفاده از ظرفیت مساجد و استعدادهای جوانان در مساجد از دیگر عوامل تشکیل این مراکز است.
 

این مقام مسئول به تاکیدات مقام معظم رهبری در توجه به کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: تلاش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دستور کار متولیان امر قرار گرفته است.


مشاور دبیرستاد عالی کانون های مساجد در امور روحانیون با اشاره به اینکه تا سال 84 تنها 2 هزار باب کانون در سطح کشور فعال بود، ادامه داد: در حال حاضر 17 هزار کانون فرهنگی و هنری در سطح کشور وجود دارد.
 

به گفته حجت الاسلام حسینی خراسانی در سال جاری یک هزار و 500 کانون فرهنگی و هنری در سطح کشور تاسیس و راه اندازی شد.
 

وی در پایان افزایش کمی و کیفی کانون های فرهنگی و هنری مساجد را از برنامه های ستاد عالی مساجد در سال آینده عنوان کرد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 353501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha