خبرنگار پیشکسوت البرزی، در قطعه اصحاب رسانه در بهشت سکینه تدفین شد

خبرگزاری شبستان: پیشکسوت مطبوعات و رسانه مرحوم استاد« احمد آرمون» که در روزنامه اطلاعات مشغول به کار بود، با همراهی اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان در قطعه اصحاب رسانه بهشت سکینه آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در البرز؛ پیکر مرحوم احمد آرمون، خبرنگار پیشکسوت البرز ظهر امروز (4اسفند) با حضور گسترده اصحاب رسانه و مسئولان این استان تشییع و در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.

 

استاد آرمون کتاب های متعددی را نیز به چاپ رسانده بود که مجموعه شعرآواز قناری ها از جمله آثار محسوب می شود، وی آخرین سال های عمر خود را در روزنامه زمان استان البرز مشغول به کار بود که روز گذشته در اثر ایست قلبی چشم از جهان فرو بست.

 

وی نخستین فرد از اهالی رسانه بود که در قطعه «اصحاب رسانه» بهشت سکینه آرام گرفت.

 

مجتبی اسکندری، مدیرعامل سازمان آرامستان های کرج با حضور در این آئین در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: از بهشت سکینه با عنوان قطعه نام‌آوران نامگذاری شده بود که به تدفین چهره‌های شاخص اختصاص داشت.

 

اسکندری با تاکید به این مهم که طرحی برای اختصاص قطعه‌ای برای تدفین اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز در دستور کار قرار داشت توضیح داد: شامگاه گذشته که مطلع شدیم استاد احمد آرمون از خبرنگاران پیشکسوت استان جان به جان‌آفرین تسلیم کرده است، اگر چه این خبر دردناک و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر بود، اما بلافاصله به احترام این استاد پیشکسوت اقدامات لازم برای اختصاص یک قطعه به اصحاب رسانه و خبرنگاران در کرج انجام شد و با مساعدت‌ها و نظر مثبت مدیریت شهرداری و شورای شهر این خواسته خبرنگاران اجابت شد.

 

بر این اساس از این پس بخشی از قطعه نام‌آوران در بهشت سکینه کرج به تدفین اصحاب رسانه و خبرنگاران اختصاص یافت و امروز پیکر استاد احمد آرمون در این قطعه به خاک سپرده شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 346288

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha