پیش بینی جمع آوری بیش از 7 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کردستان

خبرگزاری شبستان: معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از پیش بینی جمع آوری 7 میلیارد و 227 میلیون ریال کمک مردمی در پایگاه های ثابت و سیار جشن نیکوکاری در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، هیوا رحیمی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان ظهر امروز (4 اسفند) در جلسه کمیته برنامه ریزی برگزاری جشن نیکوکاری در سنندج گفت: ستاد احسان و نیکوکاری استان از اواخر دی ماه با شعار توانمدسازی خانواده ها با حضور پرنشاط نیکوکاران در سطح استان فعالیت خود را آغاز کرد.


وی ادامه داد: این ستاد در نظر دارد در استانه سال جدید و با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف که یکی از مهم‌ترین اهداف امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد مقدس است، اهداف خود را اجرایی کند.


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: سال گذشته با تلاش های که در سطح استان برای کمک به نیازمندان انجام شد توانستیم جز پنج استان برتر کشوری باشیم که امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته شاهد سخاوت مردم این استان در پایگاه های جشن نیکوکاری باشیم.


رحیمی از از پیش بینی جمع آوری 7 میلیارد و 227 میلیون ریال کمک مردمی در پایگاه های ثابت و سیار جشن نیکوکاری در سطح استان خبر داد و افزود: 100 هزار پاکت نیکوکاری نیز در همین راستا در بین دانش آموزان توزیع می شود.


این مقام مسئول اذعان کرد: کمک‌هایی که از مدارس استان جمع‌آوری می‌شود، پس از واریز به حساب کمیته امداد، در اختیار مسئولان مدارس قرار می‌گیرد تا نسبت به توزیع آن‌ها میان دانش‌آموزان نیازمند اقدام شود.


وی با اشاره به همکاری بسیج در برپایی پایگاه‌های جشن نیکوکاری در سطح معابر استان و همچنین مصلی‌های نماز جمعه، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده از محل این پایگاه‌ها میان خانواده‌های نیازمند که پیش از این توسط امدادگران شناسایی شده‌اند، بر اساس اولویت نیازمندی توزیع می‌شود.

 

دیگر دستگاه های عضور این کمیته از جمله صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، هلال احمر، نیروی انتظامی، فرمانداری، اتوبوس رانی، صنعت و معدن و اصناف استان امادگی خود را در راستای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این جشن اعلام کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 346276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha