تجلی سخاوت کردستان ها در 1249 پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری

خبرگزاری شبستان: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از برپایی هزار و 208 پایگاه ثابت و 41 پایگاه سیار جشن نیکوکاری از 14 اسفند در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، رضا طاهری، ظهر امروز (4 اسفند)در جلسه کمیته برگزاری جشن نیکوکاری در سنندج گفت: پایگاه های جشن نیکوکاری به مدت سه روز با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان و نوعدوستی در جامعه و کمک به اقشار نیازمند، هدایای نقدی و غیر نقدی مردم را در سطح استان جمع آوری می کنند.

 

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری (14 اسفند) در پایگاه های مدارس، (15 اسفند) در پایگاه های سطح استان و (16 اسفند) در میعادگاه های نماز جمعه در راستای جمع آوری کمک های انسان دوستان و خیر مردم استان فعال می باشد.

 

قائم مقام کمیته امداد کردستان، با اشاره به کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته این استان اظهار داشت: پنج میلیارد و 205 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی توسط مردم خیر و نوع دوست کردستان از هزار و 192 پایگاه ثابت و سیار سطح استان جمع آوری شد.


طاهری تصریح کرد: مردم نوع دوست این استان همواره در کارهای خیرخواهانه پیش قدم بوده اند و امیدواریم امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم در کمک به نیازمندان باشیم.


وی خواستار بستر سازی بیشتر این جشن توسط مسئولان و دستگاه های مرتبط در سطح استان شد و خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی های لازم و استفاده از ظرفیت های موجود زمینه حضور بیش از پیش خیرین را در این کمک خیرخواهانه فراهم کنیم.



پایان پیام/

کد خبر 346266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha