اکران رایگان فیلم های کودک و نوجوان در شهرستان شفت

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت از اکران رایگان فیلم‌های کودک و نوجوان با هدف معرفی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب در این شهرستان خبر داد.

جلیل رضایی مژدهی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت با بیان اینکه هنر یکی از ابزارهای معرفی ارزش‌های نظام و انقلاب به کودکان، نوجوانان و نسل‎های آینده است به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: اکران فیلم‌های کودک و نوجوان در سالن ارشاد شفت بمدت یک هفته در دو سانس صبح و عصر برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت با هدف معرفی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب و آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان به مقوله فرهنگ و هنر، اکران فیلم­های مناسب را برای مدارس شهرستان شفت در دستور کار قرار داد.

 

رضایی مژدهی تصریح کرد: با برگزاری این نوع جشنواره‌ها و خلق آثار هنری می‌توانیم مفاهیم انقلاب اسلامی را به نسل نوجوان و جوان انتقال دهیم.

 

وی افزود: معرفی انقلاب اسلامی و دستاوردهای این انقلاب و نقش بی‌بدیل رهبری امام راحل(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی از مسائلی است که باید کودکان و نوجوانان با آن آشنا شوند.

 

رضایی مژدهی با اشاره به برپایی نمایشگاه نقاشی و مسابقه کتابخوانی در شهرستان شفت، تصریح کرد: به هفت نفر از برگزیدگان آثار نقاشی و به سه نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی روزهای حماسه لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا شد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 346232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha