گلستان از 7 تا 9 اسفند میزبان جشنواره بین المللی فیلم 100

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری گلستان از اکران فیلم های نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 از 7 اسفند به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی، سینمایی بهمن گرگان خبر داد.

محمود خواجه نژاد، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: فیلم‌های نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای همزمان با تهران و 10 استان کشور، از 7 اسفند سال جاری به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی، سینمایی بهمن گرگان اکران می شوند.


وی افزود: این جشنواره در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی با رویکرد سینمای اخلاق، بین المللی و چشم انداز ایران 1404 در گرگان برگزار می شود.


خواجه نژاد با بیان اینکه نهمین جشنواره فیلم‌های 100 ثانیه ای همزمان با تهران در گلستان اکران می شوند، تصریح کرد: تعدادی از آثار فیلمسازان جوان حوزه هنری گلستان نیز در بخش رقابتی و غیر رقابتی این جشنواره حضور دارند.


معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری گلستان یادآور شد: نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 از 7 تا 9 اسفند سال جاری در پردیس سینما آزادی تهران و 10 استان کشور برگزار و مراسم اختتامیه آن نیز در تالار اندیشه حوزه هنری کشور برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 346219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha