توسعه خدمات گمرک آستارا نقش مهمی در تحقق حماسه اقتصادی دارد

خبرگزاری شبستان: فرماندار آستارا با بیان اینکه توسعه خدمات گمرک آستارا نقش مهمی در تحقق حماسه اقتصادی دارد، گفت: توسعه محوطه گمرک آستارا در توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشور همسایه موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سیروس شفقی، فرماندار بندر آستارا، امروز(4 اسفند) در بازدید میدانی از اداره کل گمرک، پایانه مرزی و انبارهای عمومی این شهرستان بر تعامل بیشتر مسئولان ذی ربط در برطرف کردن مشکلات و موانع موجود در گمرک تاکید کرد و گفت: با توجه به تاکیدات استاندار گیلان در خصوص بهسازی وضعیت محوطه گمرک مدیران مربوطه با همکاری و تعامل همدیگر در راستای بهبود وضعیت فیزیکی و اصلاح برخی نارسایی‌ها در این گمرک تلاش کنند.


وی به نقش گمرک و تاثیر آن در توسعه اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: با توسعه زیرساخت‎های گمرک و ارائه تسهلات بیشتر به تجار، بازرگانان، صادرکنندگان و ترانزیت کنندگان کالا می‌توان توسعه اقتصادی استان و بندر آستارا را شاهد بود.


عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا با بیان اینکه توسعه خدمات گمرکی آستارا در تحقق حماسه اقتصادی در منطقه نقش اساسی دارد، اظهار کرد: امیدوارم با اختصاص بودجه مناسب به پروژه محوطه سازی گمرک آستارا گام‌های موثر در این راستا برداشته شود.


شفقی، توسعه محوطه گمرک آستارا را در توسعه روابط اقتصادی و تجاری با کشور جمهوری آذربایجان موثر دانست و گفت: با توجه به گمرک به عنوان پایلوت اقتصادی آستارا می‌توان مشکل بیکاری عده زیادی از جوانان این شهرستان را حل کرد.


به گزارش شبستان، پروژه محوطه سازی گمرک آستارا با 70درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 346217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha